אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה

פתח תקווה, הידועה גם בתור "אם המושבות", היא העיר החמישית בגודלה במדינת ישראל ואחת הבולטות באזור גוש דן והמרכז. העיר מצליחה לשמור על האופי הייחודי שלה, כמקום המשלב "קצב של עיר ולב של מושבה", ובמקביל נמצאת בתהליכי התפתחות משמעותיים מאוד בשנים האחרונות. ניתן לראות זאת בגזרת הנדל"ן, במגזר התעשייתי-עסקי וכמובן שגם בכל הנוגע לתשתיות הקיימות בעיר.

להזמנת שירות אינסטלטור בפתח תקווה חייגו 050-8005643

במאמר הבא נתייחס לתרחישים, הדי נפוצים, בהם ייתכן שהאופציה האידאלית או אפילו היחידה עבורכם היה להזמין אינסטלטור ונסביר לכם מדוע אנחנו יכולים לספק לכם מענה מיטבי.

אינסטלטור בפתח תקווה

 

אינסטלציה, פתח תקווה ומה שביניהם

כצעד ראשון, חשוב להבין את התרחישים העיקריים בהם הזמנת אינסטלטור בפתח תקווה מתבקשת. למרות שיש בפתח תקווה שכונות חדשות ומבנים מרשימים שהוקמו בשנים האחרונות, חלקים רבים בה עדיין כוללים בנייה ישנה, לעיתים של עשרות רבות של שנים. במבנים מהסוג הזה הסיכויים לתקלות הנוגעות למערכת האינסטלציה נחשבים לגבוהים במיוחד, בין השאר עקב הבלאי הטבעי של המערכות והרצון להתאים את חלקן לעת הנוכחית. בהקשר הזה ניתן להצביע למשל על העובדה שצנרת מתכת, שהייתה נפוצה מאוד בעבר, נחשבת כיום למומלצת הרבה פחות עקב עמידות נמוכה בפני קורוזיה וסדקים, גמישות שאינה מספקת וכן הלאה. לכן ניתן במסגרת תהליכי החידוש והשדרוג של המבנה לעבור לצנרת פלסטיק, הנחשבת בעיני רבים לברירת המחדל כיום.

פתח תקווה נמצאת כאמור בתהליכים מתמשכים של התחדשות, בין אם במסגרת מיזמי תמ"א 38 ובין אם ביוזמות פרטיות של בעלי נכסים. במסגרת זו ייתכן מאוד שיהיה צורך לרענן את המערכות, או לכל הפחות לבצע בדק בית שיוכל לאתר פגמים שונים בהן. אסור לשכוח שתקלות במערכת האינסטלציה אינן נפתרות כמעט לעולם באופן עצמאי, כשהצפי הוא שהתעלמות מהבעיה תביא להחמרה שלה ושל ממדי הנזק שנגרם. הדוגמה המובהקת היא בעיית נזילות או רטיבות, שבהיעדר טיפול עלולה לפגוע בתשתיות המבנה ולהעמיד את האנשים הנמצאים בו בפני סיכונים שונים: חשיפה ממושכת לעובש, החלקה וכן הלאה.

כמובן שאי אפשר להתעלם מהמצבים ה"כלליים" המחייבים הזמנת אינסטלטורים בפתח תקווה, כמו בכל נקודה אחרת על מפת ישראל. ייתכן שהבעיה בצנרת ובתשתית האינסטלציה תיגרם עקב שימוש לא נכון של בעלי הנכסים בצנרת, ולא חסרות לכך דוגמאות החל: החל מהשלכה לאסלה של מגבונים לחים, דרך שערות הממלאות את הכיור בחדר השירותים ועד לשימוש במוצרים שאמורים לפתור בעיות אינסטלציה בסיסיות אולם בפועל עלולים לגרום לנזקים חמורים למערכת. כך מה שנראה כמו פתרון זול מוכיח את עצמו יקר הרבה יותר, וגורם לנזק שגם עלול במצבים מסוימים להיות בלתי הפיך.

מחירון אינסטלציה בפתח תקווה מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור בפתח תקווההמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה באמבטיה בפתח תקווההמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה בפתח תקווההתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב בפתח תקווההמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז בפתח תקווההמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

כך בוחרים נכון אינסטלטור בפתח תקווה

יש מקרים, פשוטים מאוד, אותם אפשר לנסות לפתור באופן עצמאי: אם הסתימה שנגרמת קלה יחסית ונמצאת במעלה הכיור או האסלה, יכול להיות שתצליחו להתמודד איתה באמצעות האביזרים הבסיסיים שיש כמעט בכל בית בישראל (פומפה למשל). הבעיה היא שהמצבים האלה נדירים יחסית, כשיש שיחליטו מראש שלא לקחת סיכון מגרימת נזק אלא לפנות מבעוד מועד לקבלת ייעוץ מקצועי וסיוע של אינסטלטורים. רק בדרך זו אפשר יהיה לאבחן את הבעיה באופן מלא, לפתור אותה על הצד הטוב ביותר ולמנוע הישנות שלה בעתיד הנראה לעין.

לאחר שאתם מבינים מתי ומדוע שירותי אינסטלציה בפתח תקווה נדרשים, עולה בוודאי שאלה אחרת: מהי בדיוק הדרך הטובה ביותר לקבל אותם? כאן צריך לעצור ולהסביר שהיצע האינסטלטורים בפתח תקווה, כיאה לעיר כה מרכזית בלב מדינת ישראל, עשוי להיות רחב במיוחד. חיפוש פשוט באינטרנט יכול לחסוך אתכם בתוך שניות לעשרות רבות של אינסטלטורים וחברות הפועלות בתחום, שעשויים להיראות דומה על הנייר. עם זאת בפועל יש ביניהם הבדלים מהותיים, כולל בכדאיות הפנייה לכל אחד מהם.

כמובן שמומלץ, כמו בכל תחום, לנסות ולעמוד על טיבם של בעלי המקצוע. נסו להתרשם מהמקצועיות שלו במהלך השיחות הראשוניות, למשל בכל הנוגע לשאילת השאלות הנכונות. בדקו האם מופיעות עליו חוות דעת, לחיוב או לשלילה, באינטרנט.

זמינות האינסטלטור

כשפונים לבעלי מקצוע בתחום האינסטלציה, חשוב קודם כל לראות את הניסיון שלהם, שעשויים לבוא לידי ביטוי מובהק בתחומי הפעילות: בדרך כלל חברות המציעות כמה שיותר פתרונות תחת קורת גג אחת תהיינה מקצועיות ומנוסות יותר בהתמודדות עם מצבים שונים. מומלץ לראות מהי הזמינות של החברה, ולו מכיוון שיש מצבים שדורשים הזמנה של אינסטלטור כאן ועכשיו, ולעיתים 24 שעות ביממה (למשל פיצוץ חמור בצנרת המים).

חשוב לוודא מראש מהי הנגישות של החברה, מבחינת אזורי הפעילות שלה ולוח הזמנים, כאשר גם כאן חברות המציעות צוות של אינסטלטורים צפויות להיות זמינות יותר מאשר אינסטלטור בודד.

טל אחזקות

 

הכירו את היתרונות של טל אחזקות

מחפשים אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה? אתם במקום הנכון. טל אחזקות היא חברה מקצועית המציעה שירותי אינסטלציה מגוונים, הנעשים על ידי אינסטלטורים מהשורה הראשונה וציוד מתקדם בכל קנה מידה: תיקון פיצוצי צנרת, פתיחת סתימות, איתור נזילות, שאיבת ביוב, החלפת צנרת, תיקון תקלות בדודי שמש וחשמל, שיפוץ חדרי אמבטיה ועוד. המענה שהחברה מספקת הוא מקיף, וניתן לכל אורך הדרך: החל מהאבחון הראשוני בבית הלקוח או בבית העסק, דרך הטיפול בבעיה בשטח (שיכול להיעשות מיד לאחר איתור התקלה) ועד לפתרונות תחזוקה ותיקונים במידת הצורך.

טל אחזקות פועלת בזמינות גבוהה במיוחד, למעט בשבתות, ועושה הכול על מנת להיענות לקריאת לקוחותיה בהקדם האפשרי. החברה מקפידה לפעול ביושר ובאמינות מול לקוחותיה, מה שבא לידי ביטוי גם במחיר שהיא גובה עבור השירותים השונים. צוות החברה מעניק ללקוחות ייעוץ מקיף, תוך בחינת מכלול האפשרויות העומדות מולם בכל רגע נתון.

 

כמה צפויים לעלות שירותי אינסטלטור בפתח תקווה?

טווח המחירים של עבודות אינסטלציה, בפתח תקווה כמו בכל מקום אחר, משתנה בהתאם לסוג התקלה, רמת המורכבות שלה, מועד מתן השירות ועוד. הטווח רחב, החל ממאות שקלים ועד לאלפי שקלים (אם לא יותר).

האם חשוב שהאינסטלטור יכיר את פתח תקווה?

מומלץ לוודא שהאינסטלטור או החברה אליה אתם פונים מנוסים בביצוע עבודות בעיר. עובדה זו עשויה לתרום להיכרות עם התנאים והמאפיינים השוררים בעיר, לצד זמינות גבוהה ומחיר נוח.

על מה חשוב להקפיד בהתנהלות מול האינסטלטור?

רצוי לתאם עם האינסטלטור מועד, ולוודא שתהיה מינימום הפרעה לעבודה שלו. בדקו מראש מהו המחיר הצפוי, או לכל הפחות טווח המחירים. בדקו האם העבודה מגיעה עם אחריות, ואם כן – למשך כמה זמן ובאילו תנאים?

5/5 - (12 votes)