אינסטלטור ברמת אביב והסביבה

רמת אביב היא שכונה – או ליתר דיוק מצבור של מספר שכונות – הממוקמים בצפון תל אביב, צפונית לנחל הירקון. רמת אביב מזוהה כבר עשרות שנים עם איכות חיים גבוהה, וסביר להניח מהגבוהות שיש בישראל. תמצאו בה כמה שכונות עמוסות בכל טוב, בחלקן בתים משותפים ובאחרות בעיקר בתים פרטיים ווילות יוקרה. לצד המיקום האידיאלי של השכונות, מרחק נגיעה מערי המרכז והשרון החשובות, יש בחלקים נכבדים בה אווירה כפרית לכל דבר ועניין.

במאמר הבא, נתייחס למקרים הרבים בהם תנאי הפתיחה ואיכות החיים הגבוהה של רמת אביב לא ממש מסייעים לאנשים המתגוררים או עובדים בסביבה: מצבים בהם מתגלה בעיה במערכת האינסטלציה או הביוב של המבנה, שדורש הזמנה של אינסטלטור ברמת אביב. או פנייה לחברה המאגדת בתוכה בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום, דוגמת טל אחזקות.

להזמנת שירות אינסטלטור ברמת אביב חייגו 050-8005643

אינסטלטור ברמת אביב

 

אלו הם המצבים העיקריים בהם אינסטלטורים נכנסים לתמונה

אם תתבוננו בחלק גדול מהתרחישים בהם נהוג להזמין איש אינסטלציה ברמת אביב, תגלו כי אין למעשה ייחודיות לאזור זה. גם רמת אביב אינה חפה בפני תקלות אינסטלציה נפוצות, ביניהן מבנים ותיקים הסובלים מהתיישנות או מבלאי של מערכת האינסטלציה, התקנה מרושלת של הצנרת או אפילו בחירה מראש בחומרים שפשוט לא איכותיים מספיק.

למרות שניתן היה אולי לצפות אחרת בסטנדרט איכות החיים הגבוה של רמת אביב, מקרים כאלו (שהם אחת ה"מחלות" העיקריות של הבנייה בישראל) אפשריים ולעיתים שכיחים גם בתחומי רמת אביב. לעיתים ה"אשמה" היא דווקא על בעלי הנכס, כמו במקרה הנפוץ בו פשוט אנחנו לא מקפידים על הוראות השימור הדי בסיסיות של הצנרת שלנו: למשל, השלכה שגויה לאסלה של כל מה שאסור להשליך אליה, לרבות מגבונים לחים, חיתולים חד פעמיים, שיער, מקלות ניקוי אוזניים ועוד.

רמת אביב עוברת תהליכי שדרוג באופן שוטף. שכונות חדשות בעיר נבנות עד עצם היום הזה, בעוד אחרות עוברות "מתיחת פנים" שתשתיות האינסטלציה והביוב יכולות להיות חלק בלתי נפרד מהן. במסגרת התחדשות עירונית, הקמת מבנים חדשים או שיפוץ במבנים קיימים (שיכול להיות שיפוץ מקיף, כולל החלפת כל התשתיות), עשויים להידרש שירותיהם של שרברבים או קבלני אינסטלציה. במעמד זה ניתן לבצע בדיקה לאיתור כשלים מסוימים במערכת האינסטלציה והביוב – ויש לכך סיכוי גם כשלא מבחינים עדיין בנזקים הפיזיים שנגרמים למבנה – ולפתור אותם בהתאם.

מחירון אינסטלציה ברמת אביב מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור ברמת אביבהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה ברמת אביבהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה ברמת אביבהתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב ברמת אביבהמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז ברמת אביבהמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

דגשים בבחירה של אינסטלטור ברמת אביב

בעידן הטכנולוגי בו אנחנו חיים, החיפוש אחר קבלני אינסטלציה בישראל – כולל כמובן באזור רמת אביב – מתחיל פעמים רבות באינטרנט. חיפוש פשוט של מילות מפתח בסיסיות, כניסה לאתר המאגד נותני שירותים או אפילו שימוש באפליקציות ייעודיות עשוי לגלות בפניכם את האפשרויות העיקריות. אם ביצעתם בדיקה מספיק מקיפה (וכיום זה אפשרי בתוך דקות בודדות), סביר להניח שתגלו עשרות רבות של אפשרויות.

כאן מתחיל האתגר האמיתי למעשה, והוא לבחור נכון שרברב או חברה המספקת שירותי אינסטלציה ברמת אביב. קודם כל חשוב שתהיה התאמה מלאה למשימה הנדרשת, שיכולה להיות מושגת רק כאשר היא עולה בקנה אחד עם תחומי הפעילות והשירות של אותה חברה. סביר להניח שכל אינסטלטור המכבד את עצמו יספק מענה במקרים הפשוטים יותר, למשל סתימה בסיסית באסלה או פיצוץ צנרת.

כלל האצבע הוא שככל שהבעיה הופכת עם זאת למורכבת יותר (כמו נזילה שלא יודעים מהו המקור שלה או החלפה של תשתית אינסטלציה מלאה), כך בעל המקצוע חייב לעמוד בסטנדרטים מחמירים יותר. כך למשל ישנן עבודות אינסטלציה הדורשות שילוב בין ידע עשיר מאוד לבין ציוד טכנולוגי מתקדם, שאין בחזקתו של כל אינסטלטור.

אין תחליף לזמינות גבוהה

בעיות במערכת האינסטלציה לרוב אינן סובלות דיחוי. יש לכך כמה וכמה סיבות: מעצם המהות שלהן הם עלולות לשבש את שגרת החיים במבנה, עד להפסקה מוחלטת שלה. הבעיות עלולות להיות כרוכות באי נעימות גדולה עבור כל הנפשות הפועלות, למשל במצב בו מפלס הלחץ עולה בד בבד עם מפלס המים במקרה של סתימה. בנוסף קיימת כאן סכנה לנזק שיתגבר עם הזמן, בהיעדר טיפול הולם. בעיית רטיבות למשל עלול לגרום להרס משמעותי של תשתיות המבנה, ואף להציב סכנות שונות לאנשים הנמצאים בתוכו (לדוגמה, חשיפה ממושכת לעובש על סכנותיו הבריאותיות).

לכן מומלץ שלא להתעלם מבעיות אינסטלציה, אלא לקחת בחשבון שללא טיפול הן עלולות להתרחב. רצוי ליצור קשר עם אינסטלטור ברמת אביב מוקדם ככל האפשר, לכל הפחות לקבלת ייעוץ ראשוני על האופן בו מומלץ להתנהל. אם מדובר במצב חירום של ממש, ייתכן שהברירה היחידה תהיה פנייה לאנשי מקצוע המציעים את שירותיהם 24 שעות ביממה.

טל אחזקות

 

הפתרונות של "טל אחזקות"

"טל אחזקות" היא החברה שכדאי לכם לפנות אליה בכל בעיית אינסטלציה ברמת אביב ובאזורים רבים אחרים על מפת ישראל. החברה עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות ומעמידה עבור לקוחותיה צוות מיומן של בעלי מקצוע, שיוכלו לספק מענה מקיף: החל מאבחון הבעיה הראשוני והצגת הפתרונות, דרך הטיפול הישיר ועד לביצוע של פעולות תחזוקה ותיקונים במידת הצורך. הידע הרב של אנשי החברה, הניסיון הרחב שלהם במתן שירותי אינסטלציה והציוד החדיש העומד לרשות החברה עושים פעמים רבות את ההבדל. כל העת אנשי החברה זמינים להעניק ללקוחות ייעוץ והדרכה מלאה, כפי שמתבקש לעיתים בתחום. לכן הם יכולים לקבל שקט נפשי ולדעת שיש כתובת אליה ניתן לפנות תמיד.

החברה פועלת בזמינות גבוהה לקריאת הלקוחות (למעט שבתות), כאשר בחלק גדול מהמקרים המענה שהיא מספקת הוא מיידי. עבודות התיקונים והשיפוצים של החברה מוצעים תמורת מחירים הוגנים בכל קנה מידה, ותוך שקיפות מלאה: כך שהלקוח יידע מהן האפשרויות העומדות מולו בכל נקודת זמן ויוכל על סמך מידע זה לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורו.

מה חשוב לתאם מראש עם אינסטלטור ברמת אביב?

קודם כל, להסביר לו כמה שיותר על הבעיה, השלכותיה ונסיבות ההיווצרות שלה. לפעמים האינסטלטור יבקש תמונה או סרטון. חשוב לתאם איתו מועד, לראות מה עשוי להיות טווח המחירים המוצע ומה כולל השירות (אחריות לדוגמה).

עד כמה חשוב להתייחס למחיר?

ברור שהשוואת מחירים יכולה לסייע לכם להגיע לחיסכון כלכלי. אבל בתחום האינסטלציה, חשוב מאוד שלא לקבל החלטות רק על סמך המחיר. ייתכן מצב בו מאחורי מחיר זול מדי מסתתרים עבודה מרושלת, חומרים שאיכותם לוקה בחסר ושאר צרות.

האם ניתן למצוא אינסטלטור 24 שעות ברמת אביב?

בהחלט, ובחלק מהמקרים הזמנה שלו היא צעד הכרחי. מכיוון שמחירי שירותי אינסטלציה בשעות שאינן שגרתיות נוטה להיות יקר יותר (לעיתים בעשרות אחוזים), חשוב לבדוק עד כמה הבעיה הדחופה הדורשת דיחוי. ניתן לבקש ייעוץ מהאינסטלטור או החברה הרלוונטית.

5/5 - (15 votes)