אינסטלטור בנס ציונה והסביבה

נס ציונה היא מהמשובחות בערי המרכז. העיר, הממוקמת בין רחובות לראשון לציון, מונה עשרות אלפי תושבים, מרכז תעשייה מוביל (בעיקר פארק המדע קריית וייצמן) ורחובות הומים ועמוסים בכל טוב, בראשם רחוב וייצמן המרכזי.

תושבי נס ציונה נהנים מאיכות חיים גבוהה באופן יחסי, אבל דבר אחד ברור: גם הם אינם חסינים בפני בעיות אינסטלציה וביוב, חלקן הגדול דורש הזמנת אינסטלטור או חברה המאגדת בתוכה בעלי מקצוע בתחום.

להזמנת שירות אינסטלטור בנס ציונה חייגו 050-8005643

אינסטלטור בנס ציונה

 

מתי מזמינים אינסטלטור בנס ציונה?

השירותים של אינסטלטור עשויים להידרש בנסיבות שונות, ונס ציונה אינה יוצאת מכלל זה. למרות תהליכי ההתפתחות המאסיביים של העיר, עדיין יש בה הרבה מאוד מבנים בבנייה ישנה. במבנים מהסוג הזה יש סבירות גבוהה לבלאי של מערכות האינסטלציה, או לחלופין למאפיינים שונים שלהן שלא בדיוק מיישרים קו עם הדרישות כיום.

דוגמה מובהקת היא צנרת ממתכת, שעלולה לטמון בחובה סיכונים דוגמת בעיות קורוזיה או סדקים בעקבות לחץ המים התמידי המופעל על הצינורות בנקודות שונות. ייתכן שיהיה צורך לפנות לשרברב על מנת להחליף מקטעים תקולים של הצנרת או אפילו את כולה, כשהבחירה המקובלת כיום בחלק גדול מהמקרים היא צנרת מפלסטיק. כמובן שלא חייבים להמתין לבעיות, כאשר ניתן ואף מומלץ לבצע רענון של מערכת האינסטלציה אחת לכמה שנים, לבחור בשיפוץ מקיף של חדר האמבטיה וכן הלאה.

יש סיבות שונות שעלולות להביא לבעיות צנרת, ועקב כך לצורך לפנות לאינסטלטור מוסמך. ייתכן מאד שההתקנה של מערכת האינסטלציה נעשתה בצורה מרושלת ובלתי מקצועית, או לחלופין בעזרת חומרים באיכות רעועה, סיכון שקיים כמובן גם כאשר מדובר במערכת חדשה באופן יחסי. לכך אפשר להוסיף פגיעות נקודתיות בצנרת, חלקן באשמת המשתמשים: אנחנו מתייחסים כאן לכל אותן טעויות נפוצות דוגמת השלכת מגבונים לחים לאסלה או שימוש בחומרים שאמורים לחולל קסמים ("אינסטלטורים נוזליים" למיניהם) אולם בפועל עלולים לפגוע בצנרת באופן דרסטי.

נס ציונה כוללת שכונות חדשות מכל הסוגים, בין אם כאלה המאופיינות בבנייה לגובה ובין אם כאלה שכוללות בתים פרטיים. אין ספק שפעולות שונות הנוגעות למערכת האינסטלציה הן חלק בלתי נפרד מההקמה של מבנים חדשים, כשבחלק מהמקרים נכנסים לתמונה אינסטלטורים בנס ציונה.

מחירון אינסטלציה בנס ציונה מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור בנס ציונההמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה בנס ציונההמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה בנס ציונההתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב בנס ציונההמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז בנס ציונההמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

טיפים לבחירה נכונה של אינסטלטור

תחומי הפעילות

בחירה של שירותי אינסטלציה בנס ציונה דורשת מכם מחשבה ומחקר מסוימים, על רקע העובדה שיש עשרות רבות של בעלי מקצוע שעשויים להציע פתרונות. בפועל יש הבדלים מהותיים ביניהם, בכמה רבדים. חשוב לראות מהו פרופיל השירותים של האינסטלטור, בשאיפה שהוא יהיה רחב ככל האפשר: פתיחת סתימות, תיקון פיצוצי צנרת, החלפת צנרת, איתור נזילות, תיקון דודי שמש וחשמל, שיפוץ חדרי אמבטיה וכן הלאה.

כשפונים לבעל מקצוע או לחברה הפועלת בתחום חשוב לראות באילו שיטות הם עובדים ויכולים לספק מענה, כאשר ככל שהציוד מתקדם ומקיף יותר כך סביר שהחברה מקצועית יותר. המלצה מועילה היא לפנות מראש לחברות המאגדות כמה קבלני אינסטלציה, ולא לשרברב בודד, מכיוון שבדרך זו ניתן לקבל צוות שלם שלכל אחד מהם עשויים להיות תחומי מומחיות וניסיון שונים. חברה מקצועית בתחום תוכל לנסות לשאול אתכם מבעוד מועד את השאלות שעשויות לסייע לאנשיה להיערך לקראת המשימה עם הציוד המתאים. כך למשל ייתכן שהיא תבקש מכם להעביר תמונה או סרטון של הבעיה, כי בתחום הזה תמונה יכולה להיות שווה הרבה יותר מאלף מילים.

טל אחזקות מעמידה עבורכם צוות מיומן של אינסטלטורים, הנעזרים בציוד המתקדם ביותר לצורך ביצוע פעולות מורכבות. דוגמה מובהקת לכך היא הציוד המאפשר איתור נזילות בצורה מהירה ומדויקת, מבלי שיש צורך בשבירת קירות או בהרמת מרצפות (כפי שמאפיין את השיטות המיושנות לאיתור נזילות).

זמינות ונגישות

חשוב לראות מהי זמינות בעל המקצוע, כאשר גם במישור הזה חברות המאגדות כמה בעלי מקצוע יכולות לקבל עדיפות. כשפונים לשרברב בודד, נתונים למעשה לחסדיו של לוח הזמנים שלו שעשוי להיות עמוס במיוחד: סיכויים גדולים שלא תקבלו את המענה שאתם זקוקים לו בהקדם האפשרי, וזה עלול להיות קריטי בהתחשב בעובדה שיש בעיות אינסטלציה שאינן סובלות דיחוי ושצפויות להחמיר ולגרום נזק בהיעדר טיפול ממוקד ומהיר. חשבו למשל על פיצוץ בצנרת, שמביא להצפה רבתי ולסיכון לגרימת נזק מהותי לתשתיות או אפילו לבני הבית בהיעדר טיפול (וזה עוד בלי להתייחס לאובדן המשווע של מים).

קחו בחשבון שסיוע הניתן מחוץ לשעות העבודה המקובלות צפוי להיות יקר יותר, לעיתים בעשרות אחוזים. אם המקרה סובל דיחוי, ניתן לשאוף לטפל בו בשעות "שפויות" יותר (אבל עדיין לא להתעלם מהבעיה ולשכוח אותה). לכן מומלץ ליצור קשר עם החברה לקבלת הדרכה ראשונית לגבי הפעולות הנדרשות לצמצום הנזק, אם יש כאלה, והזמנת האינסטלטור בהתאם לדחיפות הבעיה.

טל אחזקות

 

למה אנחנו החברה הנכונה עבורכם?

טל אחזקות מספקת שירותי אינסטלציה בנס ציונה, לצד חלקים רחבים אחרים על מפת ישראל. החברה מציעה את המענה המקיף ביותר שאפשר למצוא בתחום, כאשר השירותים השונים ניתנים על ידי צוות מיומן של אינסטלטורים, הנעזרים בציוד המתקדם ביותר שיש. החברה דוגלת בשקיפות מלאה מול הלקוחות והולכת לקראתם בכל מובן אפשרי, כולל ברמת המחירים. עלות השירותים השונים של טל אחזקות היא בהחלט הוגנת ושווה לכל כיס.

טל אחזקות פועלת בזמינות הגבוהה ביותר האפשרית, כשהמענה בחלק גדול מהמקרים הוא מיידי וניתן בכל רגע נתון (לא בשבת). אנשי החברה יגיעו לבית הלקוח על מנת לאבחן את הבעיה ולהציע פתרונות מהארסנל הרחב שלהם, תוך הצגה מלאה של היתרונות, החסרונות והעלויות של כל אחת מהבחירות. בדרך זו הלקוחות יוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה להם ביותר.

האם מומלץ לפתור בעיות אינסטלציה לבד?

יש מצבים אותם אפשר לפתור, או לצמצם, באופן עצמאי. הבעיה היא שמדובר רק במקרים בודדים ופשוטים מאוד. בתרחישים אחרים ניסיונות התיקון עלולים להחמיר את הבעיה ולגרום נזק בלתי הפיך. במילים אחרות: מומלץ לפנות לאינסטלטור כבר בנקודת ההתחלה.

כמה עולה אינסטלטור בנס ציונה?

טווח המחירים כאן הוא רחב, החל מביקור בסיסי בסכום של כמה מאות שקלים ועד לעבודות תשתיות מורכבות שדורשות הוצאה של אלפי שקלים לפחות. מומלץ בכל מקרה שלא לבחור בחברה רק על סמך המחיר שהיא גובה.

איך יודעים מהי רמתו המקצועית של האינסטלטור?

חשוב לוודא שהאינסטלטור או החברה מחזיקים בניסיון רב שנים ובמוניטין חיובי בתחום. ניתן בהחלט לבקש לשוחח עם לקוחות או לחפש חוות דעת אודותיהם.

5/5 - (6 votes)