כל המידע על השירות של אינסטלטור בהרצליה והסביבה

הרצליה ממוקמת באזור השרון, קילומטרים ספורים מתל אביב, ממש על חופיו של הים התיכון. אוכלוסיית התושבים שלה מונה כ-100,000 תושבים, כשבנוסף לכך ניתן למצוא בעיר אזורי תעשייה הומים ומספר מרשים של עסקים בכל התחומים. כל אלו יוצרים נתוני פתיחה גבוהים במיוחד עבור העיר, שאיכות החיים בה היא מהגבוהות בישראל בכלל ובאזור השרון בפרט.

להזמנת שירות אינסטלטור בהרצליה חייגו 050-8005643

 

למרות התנאים המצוינים שהרצליה מציעה, גם בא אי אפשר לשלול תקלות במערכות האינסטלציה והביוב, חלקן הגדול דורש הזמנה של אינסטלטור – ורצוי שעה אחת קודם. בסקירה הבאה נסביר לכם איך בדיוק בוחרים אינסטלטור בהרצליה, מתי כדאי לפנות אליו ומהן הסיבות שהופכות את טל אחזקות לפתרון המושלם עבורכם.

אינסטלטור בהרצליה

השירותים של אינסטלטור בהרצליה נדרשים בהרבה מאוד מקרים

לא חסרות סיבות לפנות לקבלת השירותים של שרברב, וזה נכון בהרצליה כמו בכל מקום אחר על מפת ישראל. פעמים רבות הסיבה היא תשתית ישנה או כזו שאינה מותאמת לעת הנוכחית, למשל צנרת שהעבירה לחץ מים שהתאים לצרכים של דיירים במבנה מסוים, אולם לאחר הרחבתו כבר יש צורך בהגברת לחץ המים. או מבנים המתבססים על צנרת ממתכת, הנחשבת כיום למומלצת הרבה פחות בהשוואה לצנרת מפלסטיק עקב כמה סיבות: מתכת היא בעלת פוטנציאל גבוה באופן יחסי לקורוזיה, לסדקים ולצרות אחרות, כאשר המורכבות בביצוע שינויים בתשתית מתכת קיימת נחשבת לגבוהה באופן יחסי.

בחלק גדול מהמקרים, פונים לאינסטלטור רק כאשר מתגלה בעיה מסוימת בתשתית האינסטלציה והביוב – כמובן שככל שהפניה תהיה מהירה יותר, כך גדלים הסיכויים להתמודד בצורה יעילה עם הבעיה מבלי שייגרם נזק משמעותי. בין המצבים האלו ניתן למנות למשל פיצוצי צנרת, סתימות, נזילות, בעיית רטיבות וכן הלאה, אשר אין מבנה שיכול להיות חסין מהם באופן מלא. לעיתים ה"אשמה" נופלת על התקנה רשלנית של המערכות האלה, לפעמים הזמן נותן את אותותיו ובמקרים אחרים תפעול לא נכון של דיירי המבנה הוא שגורם לאותן תקלות.

חשוב לציין שחלק מהבעיות הדורשות הזמנת שרברב בהרצליה נובעות מהתנאים העיקריים השוררים בעיר, למשל בכל הנוגע למזג האוויר ולמיקום הגיאוגרפי. הרצליה ממוקמת על חופיו של הים התיכון, כאשר מיקום זה – בשילוב עם רוחות עזות – עלול להאיץ בעיות רטיבות במבנים הנמצאים בסמוך. אנשים שהבית או העסק שלהם ממוקם באזור זה, לכן, צריכים להיות עם האצבע על הדופק בנוגע להתפתחות בעיות הרטיבות ולשאוף לטפל בהן לפני שנגרם נזק משמעותי.

מחירון אינסטלציה בהרצליה מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור בהרצליההמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה בהרצליההמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה בהרצליההתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב בהרצליההמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז בהרצליההמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

איך בוחרים אינסטלטורים בהרצליה?

המיקום המרכזי של הרצליה על מפת ישראל, בלב אזור השרון ובמרחק נגיעה מערי גוש דן, מביא לכך שלא קשה למצוא בה שרברבים – בין אם כאלה המתמקדים אך ורק בעיר, ובין אם כאלה הפועלים באזור גיאוגרפי רחב מעט יותר. על פניו אלו הן חדשות טובות, מכיוון שהן מקלות משמעותית על המשימה של מציאת שרברב שיוכל לשרת אתכם. אלא שמצד שני, עודף האפשרויות דורש מכם ביצוע מחקר מסוים לפני שאתם פונים לשירותים של אינסטלטור בהרצליה. הסיבה היא שבין השרברבים השונים הפועלים בתחומי העיר יש הרבה מאוד הבדלים, כולל ברמה המקצועית ובכדאיות הפנייה אליהם.

האתגר הראשון הוא לוודא שאותו שרברב בהרצליה אכן יכול להתאים לסוג הבעיה שאתם מתמודדים איתה באופן מלא. רצוי לבחון את רשימת השירותים שלו, שצפויה להשתנות בין בעל מקצוע אחד למשנהו: סביר להניח שכל אינסטלטור המכבד את עצמו יציע את השירותים הבסיסיים יותר, דוגמת פתיחת סתימה בכיור, אולם עבודות מורכבות יותר דורשות כבר מומחיות מיוחדת ובחלק מהמקרים גם ציוד שאין לכל אינסטלטור. דוגמה מובהקת לכך היא איתור נזילות, שבימים עברו הייתה מבוססת בעיקר על שבירת קירות והרמת מרצפות בשיטת ניסוי וטעייה. כיום יש לשרברבים העומדים בחוד החנית בתחום ציוד המאפשר איתור יעיל, מהיר ומדויק של מיקום הנזילה, לרבות מצלמה תרמית, מכשיר להחדרת גז ידידותי, ציוד אקוסטי וכן הלאה.

בהקשר הזה יש לציין שהפתרון המתבקש, בחלק גדול מהמקרים, הוא לפנות לחברות המציעות מכלול רחב של שירותים בתחום ולא רק לאינסטלטור בודד. הסיבה היא שיש סבירות גבוהה למענה מקיף כאשר פונים לחברה מהשורה הראשונה. ייתכן מאוד שהצוות שלה יכלול בעלי מקצוע בעלי הכשרות מגוונות, אותם היא תוכל להתאים באופן ספציפי לכל משימה ומשימה.

טל אחזקות מספקת את המענה המקיף ביותר בתחום, תחת קורת גג אחת, באמצעות כוח אדם מיומן, שיטות חדישות וציוד מתקדם בכל קנה מידה. אנשי החברה יוכלו להגיע לבית הלקוח או לבית העסק על מנת לאתר את הבעיה ואת הגורמים לה, ובהתאם לכך לספק פתרונות.

טל אחזקות

 

יש חשיבות גם לזמינות

רוב בעיות האינסטלציה דורשות כאמור טיפול מהיר, אחרת גדלים הסיכויים להתרחבות של הבעיה ולגרימת נזקים שונים. יש מקרים שלוקחים את הקביעה הזו מספר צעדים קדימה, בהם חייבים שהמענה יינתן באופן מיידי – אפילו אם הבעיה מתרחשת לה באמצע הלילה. יש אינסטלטורים וחברות בתחום שמציעים מענה מהיר סביב השעון, כולל בשעות הלילה, כך שחשוב לפנות אליהם במצבים מורכבים שאינם דורשים דיחוי (או לחלופין, כשרוצים לדעת עד כמה הבעיה בה נתקלים עונה על ההגדרה הזו). עלות השירותים הניתנים מחוץ לשעות המקובלות נוטה כמובן להיות גבוהה יותר, לעיתים בעשרות אחוזים, ולכן חשוב לפנות לקבלת השירות רק כשאין ברירה אחרת.

גם מהבחינה הזו, אפשר להצביע על כדאיות הפנייה לטל אחזקות. החברה מעמידה מספר צוותי עבודה עבור לקוחותיה, כך שהיא יכולה לספק מענה באופן מהיר ובחלק גדול מהמקרים גם מיידי. המענה של החברה ניתן סביב השעון (למעט בשבתות) ולכל אורך הדרך: החל מהאבחון הנקודתי של התקלה, דרך הטיפול בה באתר הלקוח ועד לפעולות תחזוקה ולמתן ייעוץ לגבי שימור התוצאות לאורך זמן.

האם מומלץ לנסות לפתור בעיות אינסטלציה באופן עצמאי?

מקרים פשוטים מאוד, כמו סתימה קלה, אפשר לנסות לפתור באופן עצמאי עם הציוד המתאים וההדרכה הנכונה. ברוב המקרים, עם זאת, חשוב לפנות לקבלת סיוע מקצועי ללא היסוס.

מה חשוב לתאם מול אינסטלטור בהרצליה?

ראשית, בדקו האם יש צורך בהיערכות מיוחדת שלכם לביקור: למשל פינוי בני המשפחה מהבית במשך הטיפול. רצוי לתאם לוח זמנים מדויק ולבקש הצעת מחיר קונקרטית ככל שניתן לפני תחילת העבודה.

מה המחיר של עבודות אינסטלציה?

לשאלה הזו אין תשובה חד משמעית, מכיוון שטווח המחירים רחב ומשתנה לעיתים ממקרה למקרה. גורמים שונים עשויים להשפיע על מחיר העבודה: סוג הבעיה, הגורמים לה, התיקון שנעשה, מועד קבלת השירות וכן הלאה.

5/5 - (19 votes)