אינסטלטור בלוד והסביבה

לוד נחשבת לעיר עתיקה במיוחד: למעשה, אחת הערים העתיקות בעולם. על פי ההערכות ההיסטוריה שלה מתפרשת על פני כ-8,000 שנה, כשלכל אורך התקופה הייתה לוד מיושבת בצורה כזו או אחרת. בעשורים האחרונים העיר הלכה והתפתחה בצורה משמעותית, כך שכיום יש בה שכונות חדשות ומרשימות, לצד מבנים שעומדים על תילם כבר עשרות שנים. אוכלוסיית לוד מונה למעלה מ-77,000 אנשים, נכון לשלהי 2019.

להזמנת שירות אינסטלטור באזור לוד חייגו 050-8005643

במאמר הבא, נציג בפניכם בעלי מקצוע שכל אדם המתגורר או עובד בלוד צפוי להזדקק להם בשלב מסוים. אלו הם אינסטלטורים, שרבים מהם פועלים בתחומי לוד.

אינסטלטור בלוד

 

מתי נדרשים שירותי אינסטלטור בלוד?

אינסטלטורים בלוד לא שונים בהגדרת התפקיד הכללית שלהם מאשר במקומות אחרים על מפת ישראל. הם עוסקים בשרברבות, כלומר, הרכבת ותחזוקה של מערכות צנרת בתחומי המים או הביוב. סל השירותים עשוי להשתנות בין אינסטלטור אחד למשנהו, אולם ברמה הכללית מדובר כאן בפעולות מגוונות דוגמת פתיחת סתימות, איתור נזילות מים, תיקון פיצוצי צנרת, שאיבת ביוב, הגברת לחץ מים, החלפת צנרת, התקנת כלים סניטריים, תיקון דודי שמש או חשמל – והרשימה עוד ארוכה.

ברוב המקרים, המצבים המחייבים הזמנת אינסטלטור בלוד אינם שונים בהשוואה לערים אחרות על מפת ישראל. בלוד יש מספר לא מבוטל של מבנים ישנים באופן יחסי, בהם הסיכויים לבלאי של המערכות השונות עולים ככל שהזמן חולף: כך לדוגמה צנרת ממתכת עלולה לסבול מחלודה (קורוזיה) או מסדקים בעקבות לחץ המים הממושך העובר בהם, הגורם לתקלות אפשריות בתפעול היום-יומי השוטף של המערכת. לכן האינסטלטור עשוי לתקן אותה או להחליט על החלפה שלה, בהתאם למידת הנזק. במעמד הזה ייתכן למשל שהוא ימליץ ללקוח לעבור לצנרת מפלסטיק, הנחשבת לעמידה יותר ולנוחה יותר להתקנה.

חשוב להדגיש שבעיות צנרת אינן נחלתם של המבנים הישנים בלבד. לעיתים תכנון המערכות נעשה בצורה רשלנית או שאינה מקצועית מספיק, ולעיתים הקבלן בוחר להתפשר באמצעות בחירה בחומרי גלם שאיכותם לוקה בחסר. במקרים אחרים מדובר בנזק נקודתי הנגרם לצנרת ולתשתיות המבנה, בין אם עקב פגיעה ישירה (דוגמת צינור שנפגע) ובין אם כתוצאה מתפעול שגוי של המשתמש.

איך בוחרים אינסטלטורים בלוד?

בדיקה מהירה, אפילו כזו הנעשית באמצעות האינטרנט ומדריכי שירותים למיניהם, עשויה להצביע על עשרות אפשרויות בבחירת אינסטלטור בלוד: זהו לא מספר אינסופי כפי שמאפיין למשל ערים גדולות דוגמת תל אביב או ירושלים, אבל בהחלט כמות הדורשת מכם להפעיל שיקולים שונים בדרך לבחירה הנכונה של אינסטלטור.

הסוגיה המשמעותית הראשונה היא תחומי הפעילות של האינסטלטור. קודם לכן הזכרנו את השירותים העיקריים שמספקים אינסטלטורים באשר הם, אולם בפועל עשויים להיות הבדלים בפרופיל הפעילות של שרברבים שונים. חלק מהשירותים הם פונקציה של הניסיון, ההכשרה והציוד בהם מחזיק האינסטלטור, בעיקר אם מעוניינים לבצע את המשימה בצורה מתקדמת ויעילה במיוחד. ניתן להדגים זאת באמצעות איתור נזילות, בו אינסטלטורים מהשורה הראשונה נעזרים בציוד מתקדם דוגמת מצלמה תרמית או מכשור אקוסטי. בדרך זו אפשר לאתר את הנזילות בשיא המהירות והדיוק, וחשוב לא פחות: מבלי להסב נזק לתשתיות המבנה (קירות, מרצפות וכן הלאה).

בדומה למקצועות אחרים, גם במקרה הזה אתם צפויים להיתקל בהבדלים שונים בטיב השירות שמספק כל אינסטלטור. דרך ראשונה להתרשם מכך היא באמצעות שיחה ישירה עם בעל המקצוע, בה ניתן יהיה להתרשם מהידע שלו ואף מהאמינות ומהיושר שהוא משדר. מומלץ לנסות בכל מקרה לאתר חוות דעת על האינסטלטור או החברה המעסיקה אותו, מכיוון שכאן מסתתרת לעיתים התשובה האמיתית.

מחירון אינסטלציה בלוד מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור בלודהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה בלודהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה בלודהתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב בלודהמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז בלודהמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

האם יש צורך בהזמנת אינסטלטור כאן ועכשיו?

בעיות במערכת האינסטלציה אינן נעימות אף פעם. בכל מקרה ההמלצה הברורה היא לא להתעלם מהן, מכיוון שמעטים המקרים בהם הבעיות נפתרות להן מעצמן. להיפך, בדרך כלל בהיעדר אבחון מדויק של הבעיה וטיפול הולם בה, הנזק צפוי להחמיר. כאשר פונים לאינסטלטור מומלץ להעביר לו כמה שיותר פרטים על מהות התקלה, ובמידת האפשר גם תמונות או סרטונים שיאפשרו לו להבין האם הוא יוכל לסייע בפתרון, להיערך לקראת הביקור וגם לספק הצעת מחיר (או לכל הפחות הערכה ראשונית של טווח המחירים הצפוי).

חשוב לציין שבתחום האינסטלציה, ניתן בהחלט להצביע על מקרים בהם חייבים למצוא פתרון מיידי: חשבו למשל על פיצוץ בצנרת שעלול לגרום להצפה במבנה, לפגיעה בתשתיות, בריהוט ובמכשירי החשמל, ובמקרים מסוימים אף לסכן את בני הבית. אינסטלטור הפועל בזמינות גבוהה עשוי לספק קודם כל מידע מועיל לגבי הפעולות שיש לבצע בטווח הזמן המיידי, ולהגיע בהמשך לכך למקום בהקדם האפשרי. זו הסיבה לכך שיש אינסטלטורים המציעים את שירותיהם 24 שעות ביממה במידת הצורך.

טל אחזקות

 

הפתרונות של טל אחזקות

מחפשים חברה לביצוע עבודות אינסטלציה בלוד? הגעתם למקום הנכון. טל אחזקות היא חברה ותיקה ומקצועית, המאגדת בתוכה אינסטלטורים מהשורה הראשונה. החברה מציעה מכלול רחב של שירותים בתחום, הנעשים באמצעות הציוד המתקדם ביותר המוצע בתחום. התוצאה היא שירות ברמה מקצועית חסרת פשרות, בו תקבלו תוצאות תוך פרק הזמן המהיר ביותר האפשרי ובמלוא הבטיחות.

טל אחזקות מספקת את שירותיה בפריסה גיאוגרפית רחבה, כולל בלוד וסביבתה, בזמינות גבוהה. במקרי חירום יגיעו אנשי החברה לבית הלקוח או לבית העסק לטפל בבעיה ללא דיחוי, 24 שעות ביממה (למעט שבתות). חשוב להדגיש שבניגוד לחברות ולאנשי מקצוע אחרים המנצלים את מצוקת הלקוח וחוסר הידע שלו, בטל אחזקות שמים בכל המקרים דגש על רמת מחירים הוגנת. אנשי החברה מציגים בפני הלקוח בכל עת את האפשרויות העומדות מולו, כולל התייחסות ליתרונות, לחסרונות ולמחיר של כל פתרון. בדרך זו הלקוח יוכל לקבל בסופו של דבר את ההחלטה המושכלת, המתאימה לצרכים שלו כמו כפפה ליד.

כמה עולים שירותי אינסטלטור בלוד?

מחיר עבודות אינסטלציה תלוי בשורה ארוכה של פרמטרים, דוגמת סוג התקלה, דרגת החומרה שלה, הציוד הנדרש לפתרון וכן הלאה. ברמה הכללית טווח המחירים רחב, החל ממאות שקלים לתיקון בסיסי ועד אלפי שקלים (או יותר) לעבודות תשתית ושיפוצים מורכבות.

מה חשוב לתאם עם האינסטלטור?

יש לקבוע מועד להגעת האינסטלטור לצורך אבחון הבעיה, כשבדרך כלל הטיפול בה ייעשה מיד לאחר מכן. בדקו האם יש לבעל המקצוע הנחיות מיוחדות עבורכם עד מועד ההגעה, למשל דרישה שבני הבית יהיו מחוצה לו במהלך התיקון.

האם עבודות אינסטלציה מגיעות עם אחריות?

התשובה לשאלה הזו תלויה בסוג התקלה, ובעיקר במדיניות של אנשי המקצוע אליהם פונים. אינסטלטור או חברה מקצועית יספקו ללקוח את התחושה שהוא בידיים טובות לכל אורך הדרך.

5/5 - (3 votes)