אינסטלטור במרכז והסביבה

בעיות במערכת האינסטלציה של המבנה פשוט לא יכולות להיות פשוטות. בעוד שאת המקרים הקלים ניתן לנסות לפתור באופן עצמאי – באמצעות עצה טובה של בעל מקצוע, מדריך שאתם נתקלים בו או "סתם" חוש טכני וידיים ימניות – הרוב המוחלט של המצבים דורש פנייה לבעל מקצוע. כאן בדיוק נכנס לתמונה אינסטלטור, שמציעה שורה ארוכה של שירותים בתחום.

אם אתם מתגוררים או עובדים באזור המרכז, הלב הפועם של מדינת ישראל, תוכלו להיתקל בכמה וכמה בעלי מקצוע. מה ההבדלים ביניהם? ולמה אנחנו, בטל אחזקות, מציעים עבורכם את הפתרון האופטימלי?

להזמנת שירות אינסטלטור במרכז חייגו 050-8005643

ההנחה: יש מספיק אינסטלטורים במרכז

אזור המרכז מציע מגוון רחב של נותני שירותים, והדבר נכון גם במקרה של אינסטלטורים. חיפוש פשוט אחר אינסטלטור במרכז צפוי להציג בפניכם מאות רבות של תוצאות. הטעות הגדולה ביותר שאפשר לעשות היא להסיק שכל אינסטלטור דומה למשנהו, ולפנות לבעל מקצוע מבלי שמבצעים מחקר מספק על הרמה המקצועית שלו וההתאמה שלו לצרכים הנקודתיים שלכם.

הסוגיה הראשונה שחשוב לשים אליה לב היא תחומי השירות של כל אינסטלטור במרכז, והרי מדובר בתחום שיכול להיות רחב. סביר להניח שרוב האינסטלטורים יבצעו את השירותים הבסיסיים, דוגמת פתיחת סתימות, תיקון פיצוצי צנרת, הגברת לחץ מים, החלפת צנרת וכן הלאה. אבל, וזה אבל גדול מאוד, יש שירותים מתקדמים שכבר דורשים ציוד מתקדם ומומחיות שאין בהכרח לכל אינסטלטור. אם לוקחים בתור דוגמה נפוצה את המלאכה של איתור נזילות, שהיא חשובה בכל קנה מידה, יש לראות מהו הציוד שהאינסטלטור מציע על מנת לאתר את הנזילה במהירות, בדיוק והכי חשוב – מבלי לשבור קירות ובכך להסב נזק חמור למבנה. איתור נזילות במצלמה תרמית או בעזרת סיב אופטי הן חלק מהשיטות שעונות על ההגדרה הזו.

אינסטלטור במרכז

 

הרמה המקצועית של האינסטלטור

תחום האינסטלציה בישראל הוא, למרבה הצער, פרוץ במידה מסוימת. יש בעלי מקצוע שמציעים את שירותיהם מבלי שיש להם הכשרה מספקת, כך שהשירות שהם מספקים צפוי להיות בלתי יעיל במקרה הרע או להסב נזק לתשתיות המבנה במקרה הגרוע יותר. תחת זאת, אינסטלטורים בעלי ניסיון רב שנים וחברות העומדות בחוד החנית בתחום צפויים לפתור בכל בעיה במקסימום יעילות, מה שיפתור את הבעיה ולרוב גם ימנע הישנות שלה בעתיד הנראה לעין.

אז איך יודעים מיהו האינסטלטור האידיאלי עבורכם? יש כמה דרכים לתהות על קנקנם של בעלי המקצוע בתחום. קודם כל, נסו לחפש חוות דעת על האינסטלטור ובמידת האפשר לשוחח אפילו עם לקוחות קודמים או קיימים שלו: בדיקה כזו יכולה לגלות לכם מהי הרמה ה"אמיתית" של האינסטלטור ועד כמה מומלץ להיעזר בשירותיו. שמה של חברה מקצועית הפועלת בתחום בהחלט יכול ללכת לפניה.

מומלץ לשוחח עם אנשי החברה או האינסטלטור, ולנסות להתרשם במעמד זה מהניסיון, מהמקצועיות וגם מהיושר שהם מציעים. בעל מקצוע ששואל בטלפון את השאלות הנכונות, כדי שיוכל להבין מול מה הוא עתיד להתמודד ולהיערך לקראת זה, עשוי לספק שירות מיטבי. ניתן בהחלט לשאול במעמד השיחה הראשונית מהן העלויות האפשריות של התיקון, אם כי בחלק גדול מהמקרים האינסטלטור יוכל לספק את הצעת המחיר רק לאחר שהוא מגיע לשטח, מאבחן את הבעיה ומבין מה יכולים להיות הפתרונות לה.

מחירון אינסטלציה במרכז מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור במרכזהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרכזהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה במרכזהתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב במרכזהמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז במרכזהמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

שאלת הזמינות של האינסטלטור

סוגיה משמעותית נוספת בבחירה של אינסטלטורים במרכז היא הזמינות שלהם, או אם תרצו: הנגישות שהם מציעים עבורכם. זה מתחיל כמובן עם אזור הפעילות של בעלי המקצוע, שהוא הכול חוץ ממובן מאליו. אזור המרכז הוא כידוע גדול בכל קנה מידה, וכולל ערים סואנות, מועצות מקומיות ואפילו כפרים וקיבוצים. ממש לא בטוח שאינסטלטור מסוים המציע את שירותיו באזור אכן פועל בפריסה גיאוגרפית רחבה ומעניק שירות בלוקיישן נתון. החדשות הטובות מהבחינה הזו הן שטל אחזקות מציעה את שירותיה בכל רחבי אזור המרכז וגוש דן, כך שסבירות גבוהה שאנשיה יוכלו להגיע ולספק לכם את המענה הדרוש בהקדם האפשרי.

זמני מתן השירות של החברה או האינסטלטור הם משתנים נוספים שנכנסים לתוך המשוואה. חלק גדול מבעיות האינסטלציה דורשות מענה מהיר, או אפילו מיידי. לכן אין אפשרות להתפשר, ונדרשת פנייה לבעלי מקצוע שיוכלו להגיע בהקדם האפשרי. שימו לב שיש חברות המציעות את שירותיהן 24 שעות ביממה, ולכן אנשיהן יוכלו לספק מענה גם במקרי חירום המתרחשים מחוץ לשעות המקובלות.

חשוב לזכור ששירות הניתן מחוץ לשעות העבודה המקובלות – לילות, שבתות וכן הלאה – צפוי להיות יקר יותר, כשלעיתים הפערים מגיעים לעשרות ולמאות אחוזים. לכן מומלץ להזמין שירות בשעות אלה רק כאשר מדובר במקרי חירום או במצבים שאינם סובלים דיחוי. ייתכן מאוד שאינסטלטור מנוסה ואמין יוכל להבין כבר מרגע הפנייה עד כמה המצב דחוף. אם ניתן להמתין כמה שעות עד למועדים המקובלים יותר, ייתכן שהוא יספק כמה דגשים למניעת נזק: סגירה של ברז המים הראשי למשל.

טל אחזקות

 

למה כדאי לכם להיעזר בנו?

"טל אחזקות" מספקת פתרון מיטבי למחפשים אחר שירותי אינסטלטור במרכז, ובפריסה גיאוגרפית רחבה במיוחד: אזור גוש דן, השרון ואפילו ירושלים. החברה מעמידה עבור לקוחותיה צוות מיומן של אינסטלטורים, המסוגל לטפל בכל הבעיות – פשוטות ומורכבות כאחד – במקצועיות ללא פשרות.

יתרון משמעותי נוסף של "טל אחזקות" הוא בזמינות. אנחנו פועלים סביב השעון (לא בשבת), ויכולים לפתור עבורכם כל בעיה במקצועיות ובמהירות. הצוותים שלנו זמינים להעניק לכם ייעוץ ראשוני, להגיע לביתכם או לבית העסק שלכם על מנת לאבחן את הבעיה ולטפל בה ביסודיות מיד לאחר מכן. לכן ניתן לחזור לשגרה בהקדם האפשרי, תמורת עלויות שהן בהחלט בגדר הסביר.

מתי להזמין שירותי אינסטלטור?

בכל בעיית אינסטלציה שאינכם יודעים כיצד לפתור, כשהמחמירים יטענו שבכל בעיית אינסטלציה באשר היא. לאינסטלטור הרי יש את הידע, הניסיון והציוד לספק מענה יסודי ומקיף לכל קריאה.

למה חשוב לא להתפשר בבחירת אינסטלטור במרכז?

פשוט מאוד: אינסטלטור שאינו מקצועי או מנוסה עלול לגרום לכך שהבעיה לא תיפתר בצורה שאתם מצפים. ויש גם סכנה שתפלו על בעל מקצוע שאינו אמין.

כמה הטיפול בבעיות אינסטלציה עשוי לעלות לכם?

המחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה, למאפייני השירות (למשל מועד ההזמנה), לניסיון המקצועי של האינסטלטור ולפרמטרים נוספים. טווח המחירים רחב: החל מכמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים, או אפילו יותר במקרה של בעיות תשתית מורכבות.

5/5 - (10 votes)