אינסטלטור בראש העין והסביבה

ראש העין היא עיר במחוז המרכז, המחזיקה קודם כל בלוקיישן נהדר: היא ממוקמת במרחק של כ-20 דקות נסיעה מתל אביב, במרזבה המזרחית של אזור השרון, בסמוך למקורות הירקון. לראש העין יש היסטוריה מרתקת והווה עשיר לא פחות, כתוצאה מתהליכי התפתחות מרשימים שהעיר עברה בעשורים האחרונים.

במאמר הבא נציג את בעלי המקצוע שעשויים להיות רלוונטיים לכל אדם המתגורר או עובד בתחומי העיר, והם אינסטלטורים בראש העין. ויש גם כמה טיפים מועילים שיסייעו לכם לבצע את הבחירה המוצלחת ביותר עבורכם.

להזמנת שירות אינסטלטור בראש העין חייגו 050-8005643

אינסטלטור בראש העין

 

המאפיינים של ראש העין

חשוב לציין כבר בנקודת ההתחלה שרוב המצבים בהם נדרשת הזמנת שרברב בראש העין, אינם ייחודיים לעיר. למרות הפיתוח המשמעותי של ראש העין בעשור האחרון, עם מבנים רבים ושכונות שלמות שקמו, עדיין תמצאו בה לא מעט מבנים שהוקמו לפני עשרות רבות של שנים. במבנים אלו יש פוטנציאל גבוה באופן יחסי לבלאי של המערכות השונות, ובכלל זה מערכות האינסטלציה והביוב. במצבים אלה ייתכן מאוד שיהיה צורך לתקן את צנרת המבנה, למשל, או אפילו להחליף אותה.

גם כאשר מדובר במבנים חדישים יותר, קשה להוציא מכלל אפשרות מצבים הדורשים הזמנת אינסטלטור. בישראל למרבה הצער ישנם ליקויי בנייה רבים, חלק גדול מאוד קשור לעולם האינסטלציה: החל מתכנון לא נכון והתקנה לקויה של צנרת, דרך בחירה בחומרים שאיכותם לוקה בחסר ועד לבעיות איטום, שמגדילות את הסיכויים לבעיות רטיבות ולצרות אחרות. בראש העין יש פרויקטים שונים של התחדשות עירונית, בראשם מחיר למשתכן, בהם הוכח שבחלק מהמקרים מדובר בסטנדרט בנייה נמוך ו"חסכוני". בדומה למערכות נוספות גם הצנרת עלולה להיפגע בדרכים שונות, בין אם באשמת האנשים המתגוררים או עובדים במבנה (למשל שימוש שגוי בתשתיות) ובין אם לא.

יש לראש העין כמה מאפיינים ייחודיים, שעלולים ליצור בעיות אינסטלציה מסוג אחר. כך למשל העיר ממוקמת על גבי גבהות, בגובה ממוצע של כ-200 מטר מעל פני הים. עובדה זו עלולה ליצור הפרשי לחץ מים במבנה נתון, ולצד גורמים נוספים (כמו סתימת צנרת, אבנית או קורוזיה) להביא לכך שלחץ המים פשוט לא יתאים לצרכים של בני הבית.

מחירון אינסטלציה בראש העין לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור בראש העיןהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה בראש העיןהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה בראש העיןהתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב בראש העיןהמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז בראש העיןהמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

איך בוחרים אינסטלטור בראש העין?

המיקום המרכזי של ראש העין מביא לכך שתוכלו למצוא לא מעט חברות אינסטלציה שיכולים לספק לכם מענה במקרה נתון. אלו הן חדשות מצוינות בנקודת ההתחלה, שמביאות לכך שניתן לאתר בעל מקצוע רלוונטי ללא קושי – אפילו באמצעות האינטרנט או מדריכי נותני שירותים שונים. אבל, וזה אבל גדול מאוד, ריבוי בעלי המקצוע מביא לכך שעליכם להשקיע מחשבה בדרך לבחירה הנכונה של אינסטלטורים בראש העין וסביבתה. זאת על רקע הבדלים שקיימים ברמה המקצועית ובפרופיל הפעילות של כל שרברב.

הבדיקה החשובה הראשונה שיש לבצע היא לגבי פרופיל השירותים של החברה, שרחוק מלהיות קבוע בין בעלי המקצוע השונים הפועלים בשדה המשחק. תחת ההגדרה של עבודות אינסטלציה ניתן למנות בין השאר פתיחת סתימות, תיקון פיצוצים בצנרת, איתור נזילות, הגברת לחץ מים, החלפת צנרת, תיקון דודי שמש וחשמל, התקנת נקודות מים וכלים סניטריים ועוד.

שימו לב שלא כל קבלן אינסטלציה מספק את כל השירותים האלו, בטח שלא באותה רמה מקצועית. כך למשל איתור נזילות דורש כיום שימוש בציוד מתקדם, דוגמת מצלמה תרמית, המביא לאיתור מהיר ומדויק של מקום הבעיה מבלי שיש צורך לשבור ולו קיר אחד או להרים מרצפה בודדת.

אינסטלטור, או חברה מקצועית בתחום?

שאלה נוספת שעליכם לשאול את עצמכם היא מהי הזמינות של בעל המקצוע עבורכם. זה מתחיל עם אזור הפעילות שלו, כאשר חשוב לוודא שבעל המקצוע אכן מציע את שירותיו באזור ראש העין והסביבה: בדרך זו הוא יוכל לספק מענה מהיר באופן יחסי, ולרוב גם לשמור על רמת מחירים סבירה. חשבו מנגד על המחיר הגבוה שצפוי לגבות בעל המקצוע המגיע מהקצה השני של מדינת ישראל, ועל חוסר הכדאיות בפנייה אליו.

לכל שרברב יש בהמשך לכך שעות פעילות אחרות, וזמינות שונה שמסבירה מתי למעשה הוא יוכל להגיע על מנת להעניק לכם את הסיוע הנדרש. ניתן בהחלט למצוא חברות אינסטלציה המציעים את שירותיהם 24 שעות ביממה, מה שמאפשר להם לספק מענה דרוש במצבי חירום שאינם סובלים דיחוי. אם אתם נתקלים במצב שכזה, דעו לכם שכל דקה שעוברת עלולה להגדיל את ממדי הבעיה, לגרום לנזקים שונים לבית (תשתיות, מכשירי חשמל וכדומה) ובמקרים מסוימים אף להוות סכנה בטיחותית לנפשות המתגוררות בו.

כאן כבר אנחנו יכולים להבין מדוע לא כדאי להסתמך אך ורק על הזמינות של אינסטלטור בודד. בחלק גדול מהמקרים הבחירה הנכונה היא בחברה המאגדת בתוכה כמה וכמה בעלי מקצוע, שצפויה לפעול בזמינות גבוהה יותר. בחברות מהסוג הזה יש כמה צוותים המותאמים לכל משימה על פי סוגה ובהתאם ללוח הזמנים הספציפי, שעשויים להגיע במהרה לאתר הלקוח במטרה לאבחן את הבעיה ולפתור אותה מהשורש. הלקוח הוא שיוצא מכך נשכר.

טל אחזקות

 

כאן טל אחזקות נכנסת לתמונה

טל אחזקות הפכה במרוצת השנים לשם דבר בתחום עבודות האינסטלציה בישראל, והיא יכולה להיות הפתרון האידיאלי גם עבורכם. החברה מחזיקה בצוות מיומן של בעלי מקצוע, שיכול לספק מענה מהיר, מדויק ומקצועי לכל צורך של הלקוחות. שירותי האינסטלציה השונים נעשים בשיטות העבודה החדישות ביותר ובאמצעות ציוד מתקדם, המשנה את חוקי המשחק בתחום. התוצאה היא פתרון יסודי ומקיף של הבעיה, שיספק לכם הרבה מאוד שקט נפשי גם לגבי העתיד.

יתרון משמעותי אחר של טל אחזקות הוא הזמינות הגבוהה שלה לקריאת הלקוחות, כאשר חלק מהשירותים יכולים להיות מוענקים 24 שעות ביממה (לא בשבתות). החברה בולטת ברמה הגבוהה בה היא מבצעת כל משימה, בשירות האדיב לו זוכים הלקוחות ובמחירים הנוחים אותם היא גובה.

כמה עולה אינסטלטור בראש העין?

לשאלה הזו, אותה צפוי להעלות כל אדם באשר הוא, קשה למצוא תשובה חד משמעית. לכל מקרה יש את הנסיבות שלו והמחיר שלו, כאשר בהערכה גסה הוא מתחיל ממאות שקלים ויכול להגיע גם לארבע או לחמש ספרות.

עד כמה מומלץ לבצע השוואת מחירים בין אינסטלטורים שונים?

השוואת מחירים יכולה בהחלט לאפשר לכם להבין מהי ההוצאה הנדרשת ואילו פערים קיימים בין האינסטלטורים השונים (והם בהחלט קיימים). עם זאת, זכרו שמחיר זול לא אמור לבוא על חשבון עבודה איכותית ומקצועית.

האם עבודות אינסטלציה מגיעות עם אחריות?

תלוי בסוג העבודה ובמדיניות בעל המקצוע או החברה המבצעת. ניתן בהחלט למצוא חברות שמספקות אחריות ממושכת על העבודה ומהוות כתובת אליה ניתן לפנות בכל שאלה או התייעצות בעתיד.

5/5 - (14 votes)