אינסטלטור בגבעתיים והסביבה

גבעתיים ממוקמת באחד הלוקיישנים הנחשקים בישראל: העיר היא חלק ממחוז תל אביב, הממוקמת בחלקו הדרומי של מישור החוף וגובלת בתל אביב וברמת גן. זוהי אחת הסיבות לכך שהביקוש למגורים או לעבודה בעיר גבוה בכל קנה מידה ועלה בצורה משמעותית בשנים האחרונות. גבעתיים שסבלה במשך שנים מתדמית "מיושנת" מעט, עוברת הליכי התפתחות יוצאי דופן בשנים האחרונות, תוך שהיא מושכת אליה אוכלוסייה צעירה ואיכותית בכמויות מרשימות.

במאמר הבא נתייחס לבעל מקצוע שכל תושב גבעתיים צפוי להזדקק בשלב מסוים לשירותיו, והוא אינסטלטור. נציג בפניכם את התרחישים העיקריים בהם נהוג להזמין אינסטלטור בגבעתיים ונסביר לכם למה אתם נמצאים במקום הנכון.

להזמנת שירות אינסטלטור בגבעתיים חייגו 050-8005643

אינסטלטור בגבעתיים

 

חשיבותו של אינסטלטור בגבעתיים

רוב התרחישים בהם חשוב להזמין שרברב בגבעתיים רחוקים מלהיות ייחודיים לעיר, אם כי יש בהחלט השפעה לנתוני הפתיחה שלה. כפי שאפשר להסיק משמה, גבעתיים היא העיר הגבוהה ביותר ברחבי גוש דן. היא ממוקמת על גבי ארבע גבהות, בגובה של עשרות מטרים מעל פני הקרקע. אם מוסיפים לכך את המיקום של גבעתיים במישור החוף, אפשר להבין מדוע יש פוטנציאל לרוחות חזקות בעיר (בהשוואה לערי וליישובי גוש דן) וגם ללחות גבוהה בחלק מימות השנה. עקב כך ייתכנו בעיות שונות במערכת האינסטלציה, החל מלחץ מים שאינו אחיד ועד לבעיות רטיבות ונזילות.

במקרים רבות, בעיות אינסטלציה בגבעתיים נובעות מהתיישנות של תשתיות הצנרת והביוב בעיר. למרות שגבעתיים בהחלט התחדשה בשנים האחרונות, עדיין תמצאו בה מבנים רבים שהוקמו לפני עשרות רבות של שנים. במבנים מהסוג הזה יש סבירות גבוהה להתיישנות של המערכות השונות העומדות בליבת המבנים, למשל קורוזיה, סדקים או שברים. במצבים אלו יש צורך בהזמנה של אינסטלטור לצורך תיקון הצנרת או אפילו החלפה מלאה שלה.

במעמד זה אפשר לבחון עד כמה התשתית אכן מותאמת לעת הנוכחית, כמו במקרה של תשתיות מתכת אותן מומלץ להחליף כיום לצנרת מפלסטיק עקב היעדר החלודה, עלויות ההתקנה הנמוכות וכן הלאה. כמובן שגם מבנים חדשים יחסית אינם חפים בפני בעיות אינסטלציה, שעלולות להיגרם עקב התקנה מרושלת, בחירה בחומרים שאיכותם מוטלת בספק על מנת לצמצם עלויות, תפעול שגוי של המערכות על ידי המשתמש וכן הלאה.

מחירון אינסטלציה בגבעתיים מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור בגבעתייםהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה בגבעתייםהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה בגבעתייםהתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב בגבעתייםהמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז בגבעתייםהמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

אילו שירותים עשוי לספק האינסטלטור?

אם נכנסים בעובי צנרת הביוב, אפשר לראות שסל השירותים של שרברבים בגבעתיים (כמו בכל מקום אחר על מפת ישראל) עשוי להיות רחב במיוחד. בין השירותים מספק אפשר למנות:

זה ממש לא מובן מאליו שכל אינסטלטור יציע את כל השירותים האלה, בטח שלא באותה רמה מקצועית. סל השירותים שלו תלוי בהכשרה שעבר, בניסיון שצבר ובציוד שהוא מחזיק בו. אם לוקחים בתור דוגמה מייצגת את המשימה ההכרחית של איתור נזילות ובעיות רטיבות, ניתן לראות שהטכנולוגיה כיום משחקת תפקיד מרכזי מאוד בתחום. בעבר היה נהוג לשבור קירות ולהרים מרצפות על מנת לבחון את מצב תשתית האינסטלציה, אולם כיום יש לחלק מהאינסלטורים ציוד שמשנה את חוקי המשחק בתחום: מצלמה תרמית הבוחנת את הפרשי הטמפרטורה בין אזורים שונים במבנה, מערכת להחדרת גז ידידותי לצנרת, ציוד אקוסטי המזהה את הרטיבות על פי הרעשים שהמים יוצרים ועוד.

ככל שבעיית האינסטלציה הופכת למורכבת יותר, וככל שנדרש ציוד יותר מתקדם, כך שייתכן שהכף צריכה להיות מוטה לכיוון של חברות הפועלות בשדה המשחק. חברות דוגמת טל אינסטלציה מחזיקות בכוח אדם מיומן המסוגל לבצע כל משימה, כשלעיתים לכל בעל מקצוע יש את ההתמחות שלו, ובנוסף לכך ציוד מהשורה הראשונה בתחום. המשמעות היא שאתם יכולים לפנות לחברה בכל צורך ולקבל מענה מותאם אישית, שיפתור את הבעיה ואף ימנע הישנות שלה בעתיד הנראה לעין.

טל אחזקות

 

הפרמטרים המשפיעים על המחיר

בהרבה מאוד מקרים אנחנו פונים לבעלי מקצוע בעיקר על סמך המחיר שהם גובים. אין ספק שהמחיר בהחלט יכול להשפיע על הבחירה גם במקרה של שרברב, אבל רצוי שלא לבצע אותה אך ורק על פי המחיר. במילים אחרות: מחיר זול ממש אינו תחליף לרמה מקצועית גבוהה ולניסיון ראוי של אינסטלטור בגבעתיים. אם תשלמו יותר אבל תקבלו בדרך זו שירות מקצועי ואדיב, עם אחריות על העבודה ואפשרות למענה מקיף בעתיד, יכול מאוד להיות שבטווח הארוך תחסכו לא מעט כספים.

מועד הזמנת הבעל מקצוע משפיע מאוד על המחיר שאתם צפויים לשלם. כלל האצבע כאן, שלא צריך להפתיע את הצרכן הישראלי הממוצע, הוא ששירות הניתן בשעות שאינן שגרתיות – שעות הלילה, שבתות, חגים וכן הלאה – צפוי להיות יקר יותר מאשר שירות מקביל בשעות "סטנדרטיות", כשלעיתים הפערים עומדים על מאות אחוזים. לכן מומלץ לשמור את השירות הזה למצבים החמורים באמת, בהם ברור שאין ברירה אחרת. טל אחזקות פועלת בזמינות גבוהה של 24 שעות ביממה (למעט שבתות), מעניקה ללקוחות ייעוץ ראשוני ויכולה במידת הצורך להגיע בזמינות גבוהה במיוחד לאבחן את הבעיה ולפתור אותה.

פרמטר נוסף אותו חשוב להכניס למשוואת הבחירה של חברת אינסטלציה, וגם המחיר שלהם, הוא אזור הפעילות. אם השרברב פועל בתחומי גבעתיים בדרך קבע, או לכל היותר באזור גוש דן, ייתכן מאוד שהמחיר שהוא יגבה יהיה נוח. מנגד, סביר להניח שתשלמו יותר על אינסטלטור שגומע מרחק רב, מעיר רחוקה, כדי לפתור עבורכם את הבעיה. חברות המספקות שירותי אינסטלציה בפריסה גאוגרפית רחבה, באמצעות צוותי עבודה הנמצאים בכל מקום, צפויות לגבות מחירים נוחים. זהו בדיוק המקרה של טל אחזקות, הידועה במחירים הנוחים של השירותים שהיא מספקת, ביחס האדיב שמקבלים הלקוחות ובניסיון של אנשי החברה ללכת לקראתם בכל מובן אפשרי.

איך בוחרים אינסטלטור בגבעתיים?

קודם כל חשוב לוודא את ההתאמה של האינסטלטור או חברת האינסטלציה למשימה הספציפית מבחינת תחומי פעילות, זמינות וכן הלאה. נסו להתרשם מהמקצועיות שלהם ולאתר חוות דעת אודותיהם.

האם חשוב להתכונן לעבודת אינסטלציה?

תלוי בסוג הבעיה. על רקע חוסר הנוחות שעלול לאפיין את הבית במהלך העבודה, כמו גם האפשרות לפגיעה בשגרת החיים בו במהלך העבודה (ניתוק זרם המים למשל), ייתכן שמומלץ להזמין את השירות לשעות בהן הבית ריק מאנשים.

מה חשוב לתאם מול האינסטלטור?

קודם כל, סכמו מראש על לוח הזמנים לביצוע העבודה והשלבים השונים שלה. מומלץ לנסות ולקבל הצעת מחיר כתובה, או לכל הפחות הערכה לגבי המחיר הצפוי.

5/5 - (15 votes)