אינסטלטור באור יהודה והסביבה

הדבר הראשון שכדאי לדעת על אור יהודה הוא שמדובר בעיר הממוקמת בלב מחוז תל אביב. היא נמצא מרחק של קילומטרים בודדים מתל אביב או מנמל התעופה בן גוריון, או כפי שמבטא הסלוגן שלה: "המרכז של המרכז". אור יהודה נחשבת בהמשך לכך למפותחת בכל קנה מידה, מספקת שירותים אזוריים לרשויות המקיפות אותה ומושכת אליה מספר הולך וגדל של תושבים חדשים ובתי עסק בכל שנה.

במדריך הבא נתייחס לנותני שירותים שעשויים להיות רלוונטיים, בשלב מסוים, עבור כל מי שמתגורר או עובד באור יהודה: קבלני אינסטלציה, שפועלים בכמויות מסחריות בתחומי העיר. אז מתי באמת צריך אינסטלטור באור יהודה? מהם הדגשים בדרך לבחירה הנכונה שלו? ואיך תוכלו לדעת שאתם נמצאים במקום הנכון?

להזמנת שירות אינסטלטור באור יהודה חייגו 050-8005643

אינסטלטור באור יהודה

 

בעל המקצוע שיסייע לכם באינספור מקרים

שרברב באור יהודה עשוי להידרש בשורה ארוכה של מקרים. אסור לשכוח שאור יהודה, למרות תהליכי הפיתוח המשמעותיים של השנים האחרונות, עדיין כוללת שכונות ותיקות ומבנים שהוקמו לפני עשרות רבות של שנים. במבנים מהסוג הזה גדלים הסיכויים לבלאי, להתיישנות ולצרות אחרות הנוגעות למערכת האינסטלציה והביוב – מצבים הדורשים הזמנה של אינסטלטור לתיקון תקלה בצנרת או להחלפתה.

בנוסף לכך ייתכן שמערכות האינסטלציה מראש לא מתאימות לסטנדרטים המצופים כיום, כך שיש צורך ברענון שלהן – ורצוי שעה אחת קודם. אחת הדוגמאות לכך היא חומר הגלם העיקרי ממנו עשויה הצנרת. בשנים עברו היה נהוג לבחור בצנרת מתכת, אלא שעם הזמן החלו להבחין בבעיות שונות, דוגמת חלודה או סדקים במתכת כתוצאה מלחץ המים. לכן במסגרת השדרוג או השיפוץ של המבנה ניתן לשקול בחיוב מעבר לצנרת פלסטיק, שהפכה להיות כמעט סטנדרט של ממש כיום.

אנשי אינסטלציה עשויים להידרש כפתרון התמודדות עם בעיות שונות שנפוצות במערכת האינסטלציה, דוגמת פיצוצי צנרת, בעיית רטיבות, נזילות מים, סתימה, לחץ מים נמוך וכן הלאה. תקלות דוגמת אלה עלולות להתרחש בעקבות התקנה לא מקצועית של מערכת האינסטלציה, שימוש בחומרי גלם באיכות נמוכה, בעיות תשתית אחרות של המבנה וכמובן שגם תפעול שגוי של מערך האינסטלציה במבנה.

מחירון אינסטלציה באור יהודה מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור באור יהודההמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה באור יהודההמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה באור יהודההתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב באור יהודההמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז באור יהודההמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

האם ניתן להתמודד עם בעיות אינסטלציה לבד?

הדילמה העיקרית שעולה אצל רבים, בכל פעם שהם מבחינים בבעיית אינסטלציה או בחשד לבעיה כזו, היא מה בדיוק לעשות. מצד אחד, מפתה לנסות ולפתור את הבעיה באופן עצמאי ובכך אולי לחסוך סכום של כמה מאות שקלים. מן העבר השני של המשוואה, מי שלא יודע מה לעשות או אינו מחזיק את הציוד הדרוש לצורך ביצוע המלאכה (בחלק מהמקרים ציוד יקר ומורכב לתפעול), עלול במקרה הרע שלא לפתור את הבעיה ובמקרה הגרוע יותר להחמיר את הנזק. לעיתים הפגיעה בתשתיות המבנה כרוכה בעלויות כספיות גבוהות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בנזק בלתי הפיך.

ההמלצה בתנאים האלה היא לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי, או אפילו להזמין שירותי אינסטלציה, בהקדם האפשרי. אחרי הכול, בעיות בצנרת המבנה אינן נוטות להיפתר באופן עצמאי, כשהצפי הוא שהיעדר טיפול עלול להחמיר את ממדי הבעיה או את הנזקים הישרים והעקיפיים שהיא גורמת להם. לכן מרגע בו אתם מזהים בעיה, מומלץ לפנות לחברה מקצועית לקבלת ייעוץ ראשוני. אם אנשי החברה ישאלו את השאלות הנכונות, או אפילו יבקשו מהלקוח סרטון או תמונה של הבעיה, ייתכן שהם יספקו עצות שיכוונו את הלקוח לעבר הפתרון הדרוש לו. או לכל הפחות יצמצמו את הנזק שנגרם עד לקבלת הסיוע המקצועי.

יש מצבים שלוקחים את זה מספר צעדים קדימה, ודורשים פתרון מיידי: חשבו למשל על פיצוץ צנרת שעלול לגרום להצפה רבתי ולנזקים חמורים כתוצאה מכך, למבנה ולאדם הנמצא בתוכו. במקרים אלה ייתכן מאוד שהפתרון יהיה לפנות לבעל מקצוע או לחברת שירותי אינסטלציה המספקת שירותים סביב השעון, אפילו 24 שעות ביממה. מכיוון שמחיר השירות הניתן בנסיבות האלה צפוי להיות גבוה יותר, לעיתים בעשרות אחוזים, חשוב לשמור זאת למצבי חירום אמיתיים.

טל אחזקות

 

כך תמצאו אינסטלטור באור יהודה

בעיר מרכזית כמו אור יהודה, הצפי הוא שניתן יהיה למצוא עשרות חברות אינסטלציה שיכולים לספק מענה במקרה נתון. אבל, וזה אבל גדול מאוד, טעות גדולה תהיה לחשוב שאין הבדל בין בעלי המקצוע השונים. האתגר הראשון הוא למצוא בעלי מקצוע באור יהודה שסל השירותים שלהם יהיה רחב ככל שניתן ושהציוד בו הם נעזרים יעמוד בחוד החנית בתחום. את הפתרון מקבלים פעמים רבות במסגרת חברות המאגדות בתוכן כמה אינסלטורים ובעלי מקצוע אחרים. חברות דוגמת טל אחזקות, המספקת שירותי אינסטלציה באור יהודה – לצד שלל ערים אחרות בכל רחבי ישראל – ברמה מקצועית שאינה מתפשרת.

בנוסף לכך חשוב לראות מהי הזמינות של השרברב, כאשר גם במקרה הזה חברות הפועלות בשדה המשחק יכולות וצריכות לקבל עדיפות. הסיבה ברורה: אם פונים לשרברב בודד, מקצועי ומנוסה ככל שיהיה, נתונים למעשה ללוח הזמנים שלו, כך שהסיכויים למענה מהיר יורדים משמעותית. מן העבר השני של המשוואה חברות המציעות כמה בעלי מקצוע נוטות להיות נגישות וזמינות פי כמה. גם בהקשר הזה אפשר להצביע בקלות על היתרונות של טל אחזקות, שמציעה מענה מהיר ולעיתים אף מיידי ללקוחות בכל ימות השבוע (למעט שבת).

צוות החברה יגיע לבית הלקוח או לעסק על מנת לאבחן את הבעיה ולהציג את הפתרונות העומדים עבור הלקוחות, בצורה השקופה ביותר שיש – תוך התייחסות למחיר, ליתרונות וגם לחסרונות של כל בחירה שהלקוח מבצע (אסור לשכוח שההחלטה בסופו של דבר היא שלו ושלו בלבד). החברה עושה את כל המאמצים ללכת לקראת הלקוחות, כולל במחירי השירותים שהם ההוגנים ביותר שתוכלו למצוא. התוצאה היא פתרון מהיר ויעיל של הבעיה, שיספק לכם שקט נפשי להרבה מאוד זמן.

מי יכול לספק שירותי אינסטלציה באור יהודה?

תחום האינסטלציה בישראל פתוח כמעט לחלוטין, כך שמבחינה מעשית יכולים להציע שירותים גם אנשי בעלי הכשרה או ניסיון בתחום. חובת הבדיקה בתנאים האלה מוטלת עליכם.

מה המחיר הצפוי של הזמנת אינסטלטור באור יהודה?

טווח המחירים של עבודות אינסטלציה רחב מאוד – החל ממאות שקלים ועד לאלפי או אפילו לעשרות אלפי שקלים – ותלוי במשתנים שונים. בכל מקרה, חשוב שלא לבחור בהצעה מסוימת רק כי היא זולה יותר מאחרות.

האם תיקוני אינסטלציה מגיעים עם אחריות?

אין לשאלה הזו תשובה חד משמעית. עשויה להיות השפעה לסוג התיקון הנדרש, למדיניות האינסטלטור וגם למחיר שמשלמים. אין ספק שאחריות מקיפה, לאורך זמן, תתרום לשקט הנפשי שלכם.

5/5 - (11 votes)