אינסטלטור בבני ברק כל הנתונים

אין אדם או מבנה החסינים בפני בעיות אינסטלציה, אשר רובן המכריע דורש הזמנה של בעל מקצוע – ורצוי שעה אחת קודם. בעיות מהסוג הזה עלולות לשבש באופן מהותי את שגרת החיים שלנו. חלקן טומנות בחובן נזק לבעיית תשתית חמורה יותר, או אפילו סיכונים בריאותיים. אבל איך בדיוק בוחרים את בעל המקצוע האידיאלי?

אין צל של ספק שהמיקום הספציפי של הבעיה יכול וצריך להשפיע על הבחירה של אינסטלטור או חברה המציעה שירותים מקיפים ומתקדמים בתחום. במאמר הבא נסקור את הדגשים העיקריים בהזמנת אינסטלטור בבני ברק, תוך בחינת אופיה הייחודי של העיר, ונסביר לכם למה טל אחזקות יכולה להיות החברה הנכונה במקום הנכון.

להזמנת שירות אינסטלטור בבני ברק חייגו 050-8005643

הכירו את בני ברק

אין צל של ספק שהמאפיינים של בני ברק עשויים להשפיע על הסבירות לבעיות אינסטלציה, כאלה או אחרות, וכמובן שגם על הפתרון שלהן. בני ברק היא עיר גדולה מאוד, הנחשבת גם לצפופה ביותר בישראל. אחת הסיבות לכך היא כמות הנפשות הגבוהה למשפחה בעיר, שעלולה להאיץ את הבלאי של מערכות האינסטלציה: הרי ידוע שככל שהמערכת נמצאת בשימוש מאסיבי יותר, כך גדלים הסיכויים לנזקים בטווח הקצר או הארוך. על אחת כמה וכמה אם משתמשים בה בצורה שאינה נכונה, כפי שכל ישראלי חוטא מדי פעם.

בבני ברק הבנייה לרוב היא לגובה, כך שתשתיות הצנרת והאינסטלציה משותפות למשפחות רבות ועוברות לרוב דרך קירות הבתים, כלפי מעלה. המשמעות היא סבירות לבעיות הנובעות מהחיים המשותפים, דוגמת רטיבות בתקרה שמקורה בחדר השירותים בקומה למעלה, לצד עליית הסבירות לתקלות כאלה ואחרות. אסור לשכוח שרוב המבנים בבני ברק הם ותיקים, כשחלקם הגדול עומד על תילו עשרות רבות של שנים: לכן ייתכן מאוד שתשתיות האינסטלציה בלויות או פשוט לא מתאימות למאפיינים ולדרישות של העת הנוכחית.

בבני ברק תמצאו רחובות עמוסים מאוד, המשלבים בין בתי עסק למגורים (לעיתים קרובות באותו מבנה): הדוגמה המובהקת היא כמובן רחוב ז'בוטינסקי הנחשב לעורק הראשי של העיר. שילוב שבין עסקים למגורים עלול להגדיל את השכיחות של בעיות צנרת ואינסטלציה, עקב התפעול המאסיבי של המערכות והסיכונים שעסקים עלולים להעמיד: למשל שמנים וחומרים אחרים הפוגעים בצנרת.

אינסטלטור בבני ברק

 

הזמינות של אינסטלטור בבני ברק: כן 24 שעות, לא בשבת

בעיות רבות במערכת האינסטלציה והביוב דורשות פתרון מהיר, שיכול להיות גם מיידי: חשבו למשל על פיצוץ בצנרת הגורם להצפה של ממש במבנה, שעלולה להתפתח לכדי קטסטרופה של ממש בהיעדר טיפול ואף להסב נזק לתשתיות המבנה. יש מקרים שדורשים דיחוי, או לפחות עצירה של הבעיה עד שניתן יהיה לטפל בה (באמצעות סגירת ברז המים הראשי ופתרונות נוספים), בעוד שבאחרים יהיה צורך להזעיק את בעל המקצוע בהקדם. אפילו אם הבעיה תוקפת אותנו באמצע הלילה.

כשפונים לשירותיו של אינסטלטור, חשוב לראות מהי הזמינות שלו. כדי לספק מענה לאותם מצבי חירום דחופים, חלק מבעלי המקצוע בעיר זמינים להעניק שירות 24 שעות ביממה. מכיוון ששירות הניתן בשעות שאינן שגרתיות צפוי להיות יקר יותר, לעיתים בעשרות אחוזים או באלפי שקלים, מומלץ לשמור את הזמנת האינסטלטור בשעת הלילה רק למצבים מורכבים במיוחד.

אסור לשכוח את אורח החיים הדתי-מסורתי המאפיין את בני ברק, שעשוי להשפיע גם על הזמינות של בעלי המקצוע. סבירות גבוהה שאינסטלטור הפועל בעיר יהיה זמין אמנם בכל רגע נתון בימי אמצע השבוע, אולם לא יעבוד בסופי השבוע, בשבתות ובחגים. לפני שפונים לאינסטלטור לכן מומלץ לבדוק מהי הזמינות שלו, במידת האפשר, כדי להימנע משיחות סרק.

מחירון אינסטלציה בבני ברק מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור בבני ברקהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה בבני ברקהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה בבני ברקהתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב בבני ברקהמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז בבני ברקהמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

לא מתפשרים בבחירת אינסטלטור

ברוב המקרים אינסטלטור בבני ברק יהיה בעל מקצוע הפועל באזור הרחב יותר של גוש דן והמרכז, ולעיתים אפילו בפריסה גאוגרפית רחבה יותר. על פניו יש לא מעט אינסטלטורים שעונים על ההגדרה הזו, אם כי חשוב לזכור שעשויים להיות ביניהם הבדלים רבים. זה מתחיל עם פרופיל השירותים של האינסטלטור, כאשר חלק מהשירותים הם בסיסיים יותר (פתיחת סתימות, תיקון פיצוצים בצנרת וכדומה) בעוד אחרים דורשים כבר מומחיות יוצאת דופן ולעיתים ציוד מתקדם. מומלץ שלא להתפשר בבחירת האינסטלטור, מכיוון שאתם מצפים בוודאי לעבודה מקצועית, מהירה, יעילה ובטוחה. לא כל אינסטלטור הפועל בתחומי גוש דן יוכל לספק לכם את זה, בטח לא באותה רמה.

טל אחזקות היא הפתרון לאנשים המחפשים בנרות אחר שרברב שניתן לסמוך עליו בכל מאת האחוזים. החברה מציעה צוות מיומן ומנוסה של אינסטלטורים, הפועלים בפריסה גאוגרפית רחבה – וכמובן שגם בבני ברק ובערים הסמוכות. הצוות שלנו יגיע בהקדם האפשרי לאבחן את הבעיה ולפתור אותה עד היסוד, ברמה מקצועית שאינה מתפשרת. לצד כוח אדם מהשורה הראשונה, אנחנו מציעים גם ציוד מתקדם העומד בחוד החנית בתחום. בדרך זו תוכלו לקבל שקט נפשי לאורך זמן, תוך ידיעה שתמיד תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה, הדרכה או הזמנת שירות.

 

טל אחזקות מציעה מענה מהיר במיוחד, כולל זמינות מיידית בחלק גדול מהמקרים (24 שעות, אך לא בשבת). אנחנו מקפידים להעניק ללקוח את היחס האישי הנדרש וללוות אותו לכל אור הדרך, תוך מתן ייעוץ סביב השעון. הצוות שלנו ישמח לשמוע מכם על הבעיה, להבין האם הטיפול בה סובל דיחוי ולגשת לפתור אותה כאשר ברור שנדרש מענה כאן ועכשיו. היושר וההגינות הם כמה מהמאפיינים העיקריים שלנו, כך שתוכלו להיות בטוחים שנבצע עבורכם מיפוי מדויק של הבעיה, נציג את הפתרונות המיטביים עבורכם ונגבה על השירותים שלנו סכום הוגן במיוחד.

טל אחזקות

אתם מוזמנים לפנות אלינו בהקדם האפשרי, ולהשאיר את בעיות האינסטלציה שלכם מאחור.

האם אינסטלטור בבני ברק חייב להיות בעל הכשרה בתחום?

אין כיום בישראל חובה בתעודת מקצוע או בהכשרה רשמית על מנת להעניק שירותי אינסטלציה, כך שחובת הבדיקה היא עליכם. מומלץ לבחור בחברות או באינסטלטורים מנוסים ומקצועיים, בעלי פרופיל שירותים רחב.

כיצד ניתן להיערך לביקור של אינסטלטור?

בהתאם להנחיות הספציפיות שלו, על פי דפוסי הבעיה. ייתכן שהוא יבקש מכם לכבות את זרם המים הראשי, לנתק מכשירי חשמל, לדאוג לכך שבני הבית לא יימצאו בו בעת התיקון וכן הלאה.

למה חשוב לשים לב בהתנהלות מול אינסטלטורים בבני ברק?

מומלץ לוודא כבר מראש מהי העלות הצפויה של הביקור, או מהו טווח המחירים האפשרי (כאשר מדובר בבעיה הדורשת אבחון במקום). מומלץ לתאם מועד ולראות אילו זכויות ניתנות עבורכם, למשל בכל הנוגע לאחריות על התיקון.

5/5 - (9 votes)