אינסטלטור ברמת השרון והסביבה

יש הרבה מאוד יתרונות למגורים ברמת השרון, כיאה לעיר שמוגדרת על פי לא מעט מדדים כעיר בעלת איכות החיים הגבוהה ביותר בישראל. רמת השרון, הממוקמת במיקום אופטימלי בין ערי השרון והמרכז הבולטות, מציעה שילוב אופטימלי בין אורבניות לבין אופי כפרי – שילוב שמסביר מדוע במשך שנים ארוכות קברניטי רמת השרון העדיפו להישמר בסטטוס של "מועצה מקומית" ולא לעבור את השינוי המתבקש ל"עיר". בפועל, רמת השרון הוכרזה כעיר רק ב-2002, יותר מ-50 שנה לאחר ההכרזה עליה כמועצה מקומית וכ-80 שנה אחרי הייסוד הרשמי שלה.

עם כל איכות החיים הגבוהה בעיר, המעמד הסוציו-אקונומי הגבוה של תושביה והעובדה שהיא המובילה בישראל במדד הבריאות – ואולי בגלל זה – מצב בו מופיעות תקלות במערכת האינסטלציה ברמת השרון הוא אפשרי, ודורש פתרון מהיר. הפתרון הזה הוא הזמנת השירותים של אינסטלטור ברמת השרון, כמו גם חברה המאגדת בתוכה אנשי מקצוע בתחום דוגמת טל אחזקות.

להזמנת שירות אינסטלטור ברמת השרון חייגו 050-8005643

אינסטלטור ברמת השרון

 

מתי כדאי להזעיק אינסטלטורים ברמת השרון?

בעיות אינסטלציה עלולות להופיע בכל מבנה ובכל עיר בישראל, לא משנה עד כמה רמת החיים בהם גבוהה. לעיתים מדובר במבנים ישנים, העומדים על תילם כבר עשרות שנים ולכן כוללים תשתיות אינסטלציה וצנרת מיושנות ולא רלוונטיות לעת הנוכחית: למשל צנרת מתכת, הנחשבת בעיני רוב המומחים כיום לבחירה מוצלחת הרבה פחות מאשר צנרת פלסטיק עקב פוטנציאל החלודה בצנרת, הנטייה שלה להיסדק עם הזמן בעקבות לחצי מים וגורמים נוספים. אם המבנה עצמו נמצא בתהליך של שיפוץ, או אפילו במסגרת של התחדשות עירונית (שכונת מורשה בעיר למשל נמצאת בנקודת הזמן הנוכחית בהליכי שדרוג מאסיביים), ייתכן מאוד שיהיה צורך לדאוג לתשתיות האינסטלציה.

אחד המאפיינים העיקריים של רמת השרון הוא אחוז גבוה מאוד של בתים פרטיים חד משפחתיים, בהתאם לאופי הכפרי של העיר ובניגוד מסוים למגמה הרווחת ברוב ערי ישראל. עובדה זו תורמת לאיכות החיים, ומשנה מעט את הכללים ביחס לתשתיות אינסטלציה וביוב. במבנים רבים ברמת השרון יש תשתיות אינסטלציה פרטיות, והאחריות עליהן נופלת במידה רבה על בעלי הנכס (שבחלק מהמקרים מתכננים בעצמם את הבנייה או מזמינים בעלי מקצוע רלוונטיים). ייתכן בתנאים האלה מצב שבו ההתקנה מראש נעשתה במקצועיות שאינה גבוהה מספיק, תוך כדי התפשרות בטיב חומרי הגלם וכן הלאה. כמובן שבעיות אלה הן בגדר אפשרות גם בבניינים משותפים או במבנים המאגדים בתוכם מספר רב של בתי עסק. למשל מגדלי משרדים או מרכזי קניות.

עם כל הייחודיות של רמת השרון, העיר אינה חפה מבעיות אינסטלציה וצנרת כלליות שעשויות לחייב בחלק גדול מהמקרים הזמנה של אינסטלטור: פגיעה נקודתית בצנרת, תפעול לא נכון על ידי בעלי הנכס וכן הלאה.

מחירון אינסטלציה ברמת השרון מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור ברמת השרוןהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה ברמת השרוןהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה ברמת השרוןהתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב ברמת השרוןהמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז ברמת השרוןהמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

הצעד הראשון: מיפוי אפשרויות

רבים מהאנשים אשר מבינים שעליהם לחפש שירותי אינסטלציה, מבצעים את הבדיקה הראשונית (ולפעמים אפילו היחידה) דרך האינטרנט. חיפוש מהיר עשוי להציב אותם בפני עשרות רבות של אפשרויות, במיוחד בעיר בעלת מיקום מרכזי כמו רמת השרון. הטעות הגדולה ביותר שניתן לעשות במצב הזה היא להסיק שאין הבדלים בין בעלי המקצוע השונים, ופשוט לבחור אחד מבלי לבצע מחקר מקדים. אנחנו לא טוענים כאן שהזמנת שירותי אינסטלציה ברמת השרון דורשת מחקר ברמת "דוקטורט", אלא שבהחלט יש כמה שיקולים שכדאי להעמיד על כף המאזניים.

הראשון שבהם, ולדעת רבים גם החשוב מכולם, הוא הרמה המקצועית של כל חברה המאגדת בתוכה צוות של בעלי מקצוע. בתחום האינסטלציה הניסיון עשוי לשחק תפקיד מרכזי, ולכן מומלץ בדרך כלל להעדיף חברות ובעלי מקצוע ששמם הולך לפניהם, למשל בזכות ניסיון רב שנים. עוד רצוי לוודא שהגורם אליו פונים מכיר את רמת השרון ופועל בתוכה, לרוב כחלק מהמענה הרחב יותר המוצע באזור השרון והמרכז של מדינת ישראל. בדרך זו הם עשויים להכיר את המאפיינים העיקריים והייחודיות המסוימת של רמת השרון, וכמובן שגם לספק מענה מהיר ולעיתים אף מיידי.

עוד כדאי לראות מהו פרופיל השירותים של החברה שמספקת את שירותיה. בעוד שרוב האינסטלטורים יציעו את השירותים הבסיסיים בכל מקרה – למשל פתיחת סתימות או תיקון פיצוצים בצנרת – ישנן עבודות אינסטלציה שדורשות כבר ציוד מתקדם. אם בוחנים למשל איתור נזילות, המטרה היא לעשות זאת בצורה מדויקת ככל הניתן ומבלי להסב נזק לקירות, לרצפה, לתקרה ולתשתיות המבנה האחרות. יש כיום ציוד חדיש המיועד למטרות האלה בדיוק, דוגמת מצלמה תרמית, מכשור אקוסטי, מצלמה זעירה המוחדרת לעומק הצנרת וכן הלאה. לא כל חברה מחזיקה בו, ולא כל חברה תדע כיצד לבצע באמצעותו את המיפוי בצורה המדויקת והמהירה ביותר.

טל אחזקות

 

למה כדאי לכם לפנות לטל אחזקות?

טל אחזקות היא הכתובת האידיאלית למחפשים אחר שירותח אינסטלציה ברמת השרון, לצד אזורים רבים על מפת ישראל בהם היא מספקת שירות. המדובר הוא בחברה מהשורה הראשונה, שהצוות שלה כולל בין השאר בעלי מקצוע מקצועיים ומנוסים שיוכלו לבצע כל משימה. החברה מעניקה ללקוחות פתרון מקיף בכל בעיות האינסטלציה, לצד מענה הניתן לכל אורך הדרך: החל מהאבחון הראשוני של בעיות האינסטלציה הנעשה באמצעות ציוד חדיש, דרך טיפול נקודתי בתקלות ועד לפעולות של תחזוקה שוטפת או שדרוג של תשתיות אינסטלציה קיימות. המשמעות היא שבכל בעיה או תקלה הנוגעת למערכת האינסטלציה שלכם, אנחנו יותר מנשמח להיות שם בשבילכם.

החברה מספקת מענה מהיר לקריאת הלקוחות, בזמינות גבוהה בכל קנה מידה: במקרי חירום אפילו 24 שעות ביממה (לא בשבת). מיום הקמתה של החברה, הצוות שם דגש על אמינות ויושר. אנחנו נגיע לכל מבנה במהירות העיקרית, נבצע מיפוי מוחלט של הבעיה ונציג ללקוח את כל הפתרונות הקיימים, בשקיפות מלאה. אנחנו מקפידים לגבות מחירים נוחים על העבודות וללכת לקראת הלקוחות שלנו – בין אם מהמגזר הפרטי, העסקי והמוסדי – בכל מובן אפשרי.

מי יכול לבצע עבודות אינסטלציה ברמת השרון?

האמת היא שהתחום בישראל די פרוץ, ולכן חובת הבדיקה עליכם. רצוי לפנות לחברות מנוסות וותיקות, עם פרופיל שירותים רחב ורזומה מרשים. המלצות וחוות דעת יכולות ללמד אתכם הרבה על כדאיות הפניה לחברה מסוימת.

למה חשוב לשים לב בהתנהלות מול האינסטלטורים?

מחיר חשוב מאוד בעבודות אינסטלציה, אבל רצוי שלא לבצע את הבחירה אך ורק על פי העלות הזולה: עבודה מרושלת עלולה להיות בלתי יעילה ואף מזיקה. מומלץ לראות האם העלות המוצעת כוללת את הכול ולבדוק האם העבודה מגיעה עם אחריות.

האם מומלץ להזמין אינסלטור ללא דיחוי?

תלוי בסוג הבעיה, כאשר יש בהחלט מקרים מורכבים בהם כל דקה שעוברת מגדילה את הנזק הנגרם. בכל מקרה מומלץ ליצור קשר עם אינסטלטור ברמת השרון בהקדם האפשרי, לקבלת ייעוץ ראשוני והסבר על פעולות שיכולות לצמצם את הנזק עד לקבלת הסיוע.

5/5 - (11 votes)