אינסטלטור ברחובות והסביבה

רחובות ממוקמת במחוז המרכז, במיקום נגיש בכל קנה מידה. "עיר המדע והתרבות", המונה כ-150,000 תושבים וכוללת בתחומה מוסדות חשובים דוגמת מכון ויצמן למדע והפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית, נמצאת בהליכי צמיחה משמעותיים בשנים האחרונות. יש בה מספר הולך וגודל של בעלי מקצוע, שיכולים לבוא לעזרתם של התושבים באינספור תחומים – כולל כמובן בעיות אינסטלציה.

במדריך הבא נציג בפניכם את המקרים העיקריים בהם רצוי להזמין אינסטלטור ברחובות, נסייע לכם להבין מהם הדגשים שחשוב לשנן בדרך לבחירה הנכונה של בעל מקצוע ונסביר לכם למה טל אחזקות היא החברה עבורכם.

להזמנת שירות אינסטלטור ברחובות חייגו 050-8005643

אינסטלטור ברחובות

 

מתי כדאי להזמין אינסטלטור ברחובות?

רוב התרחישים בהם מזמינים אינסטלטורים ברחובות אינם ייחודיים לעיר. ראשית, מדובר כאן בתשתיות צנרת ואינסטלציה שהן פשוט מיושנות או לא מתאימות לעת הנוכחית. רחובות כוללת אמנם בנייה חדשה, בה הסבירות לתקלות במערכת האינסטלציה נמוכה יותר (אבל עדיין קיימת), אך לצד זה מבנים שעומדים על תילם כמה עשרות שנים. בהם ייתכן מאוד שתשתית האינסטלציה תסבול מבלאי של החלקים השונים, מנזקים שהצטברו עם הזמן וכן הלאה. במבנים ישנים רבים יש בהמשך לכך צנרת ממתכת, הכוללת בתוכה כמה חסרונות עיקריים: היא עלולה להתכסות בקורוזיה וגם לסבול מסדקים כתוצאה מהלחץ המתמשך. לכן במסגרת עבודות האינסטלציה ניתן לתקן את הצנרת או להחליף אותה לצנרת המתאימה יותר לעת הנוכחית, דוגמת צנרת מפלסטיק.

יש מקרים בהם הזמנת אינסטלטור ברחובות נדרשת על רקע העובדה שההתקנה של המערכת מראש לא הייתה מקצועית מספיק: יש קבלנים ש"מעגלים פינות" באמצעות התפשרות ברמת ההתקנה או בטיב חומרי הגלם המרכיבים את הצנרת, מה שעלול לגרום לתקלות חוזרות ונשנות. לצד זה אי אפשר להוציא מכלל אפשרות תרחיש בו בני הבית עצמם הם שאחראים לפגיעה בצנרת, למשל באמצעות השלכת מגבונים לחים לאסלה או שימוש ב"פתרונות קסם" לסתימות קלות שבפועל גורמים לנזקים עצומים.

מחירון אינסטלציה ברחובות מעודכן לשנת 2022

שירותתיאורמחיר
ביקור אינסטלטור ברחובותהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות 300-250 ש"ח
פתיחת סתימה ברחובותהמחיר משתנה בהתאם לאזור שירות. המחיר לביקור בשעות המקובלות400-250 ש"ח
תיקון צנרת פלסטיק גלויה ברחובותהתיקון אינו כולל החלפת הצנרת. המחיר משתנה בקוטר הצינור.500-250 ש"ח
פתיחת סתימה במרזב ברחובותהמחיר משתנה באורך הקו600-350 ש"ח
התקנת ברז ברחובותהמחיר משתנה בסוג הברז (נשלף) ואינו כולל את עלות הברז עצמה320-250 ש"ח

בחינת סל השירותים של האינסטלטור

המיקום המרכזי של רחובות מביא לכך שיש לא מעט אפשרויות בבחירת בעל מקצוע, כך שחובת הבדיקה מוטלת על הצרכנים עצמם. הבדיקה המשמעותית הראשונה צריכה להיות של סל השירותים של החברה, בשאיפה כמובן שהוא יעלה בקנה אחד עם הבעיה מולה מתמודדים.

סביר להניח שרוב השרברבים ברחובות יבצעו את הפעולות הבסיסיות העומדות בליבת המקצוע, דוגמת פתיחת סתימות, תיקון פיצוצי צנרת, הגברת לחץ מים, שאיבת ביוב וכן הלאה. בכל מקרה מומלץ לוודא שבעל המקצוע הוא אכן בעל ניסיון והכשרה מספקת, מה שעשוי להביא לכך שהוא יבצע כל פעולה במלוא המקצועיות והיעילות.

לצד השירותים הבסיסיים האלו, תמצאו עבודות אינסטלציה שדורשות ציוד מתקדם הרבה יותר. לכן ממש לא מובן מאליו שאינסטלטור נתון יוכל להציע זאת, בטח שלא ברמה המקצועית הגבוהה לה מצפים. הדוגמה הראשונה לכך היא איתור נזילות, תחום בו הטכנולוגיה בהחלט משחקת תפקיד בשנים האחרונות. אם בשנים עברו הדרך העיקרית לאתר נזילות הייתה בשיטת הניסוי והטעייה (שבירת קירות, הרמת מרצפות וכן הלאה), כיום לאינסטלטורים מהשורה הראשונה בתחום יש ציוד מתקדם שמאפשר זיהוי מהיר ומדויק של מקור הבעיה, מבלי שמסבים כל נזק: מצלמה תרמית, מכשור אקוסטי וכן הלאה.

דוגמה נוספת היא שאיבת ביוב, הדורשת בחלק גדול מהמקרים ביובית עם משאבה מאסיבית, המסוגלת ליצור לחץ מים גבוה במיוחד. כאן כבר אנחנו מתחילים להבין מדוע יש מקרים בהם סביר מאוד להניח שהכתובת שלכם אינה בהכרח אינסטלטור ברחובות, אלא חברה מקצועית בתחומה המאגדת בתוכה מספר בעלי מקצוע ומחזיקה בציוד המתקדם (והיקר) המוצע כיום בתחום.

שאלת הזמינות

יש אנשים שמנסים להתמודד עם בעיות אינסטלציה בכוחות עצמם. במקרים הפשוטים יכול להיות שהם יצליחו לפתור בעיה נתונה, ובכך לחסוך כמה מאות שקלים. עם זאת בחלק הארי של המקרים, דרושים ידע, ניסיון וציוד ייעודי על מנת לפתור בעיית אינסטלציה. מי שניגש למלאכה ואינו מצויד בהם, עלול שלא לפתור את הבעיה או אפילו להסב נזק בלתי הפיך.

ההמלצה הברורה היא לפנות לבעל מקצוע בכל בעיה רלוונטית בה נתקלים, ויש שיגידו גם כשמופיע חשד ראשון לתקלה. האינסטלטור יוכל להעניק את הייעוץ הראשוני, לרבות דגשים לצמצום הנזק שנגרם עד להגעת בעל המקצוע, וכמובן שגם לספק בשטח פתרונות מקצועיים שיפתרו את הבעיה וימנעו הישנות שלה. אינסטלטור מיומן יציע לכם הרבה מאוד שקט נפשי, שהוא כידוע מצרך חובה בכל הנוגע למערכות החשובות בהן הוא עוסק.

יש מצבים בהם חשוב להזמין שירותי אינסטלציה בהקדם האפשרי, אפילו אם התקלה תוקפת אותנו בשעות הלילה. במקרים אלו חשוב למצוא חברות אינסטלציה הזמינים 24 שעות ביממה. השירות שלהם הופך להכרחי בחלק גדול מהמקרים, כשבאופן לא מפתיע עלות הזמנת שירות מחוץ לשעות השגרתיות צפויה לגרום לכם לשלם יותר. הפערים מגיעים לעיתים למאות אחוזים.

טל אחזקות

 

אז איך מתחילים?

טל אחזקות מספקת פתרון מיטבי למחפשים אינסטלטורים ברחובות. החברה מאגדת בתוכה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שמרכיבים יחדיו את סל השירותים הרחב ביותר שאפשר לצפות לו בתחום האינסטלציה. לצורך מתן השירותים השונים מתבססת החברה על הציוד המתקדם ביותר המוצע כיום, ציוד אשר מותאם לכל משימה באופן אישי על פי מאפייני הבעיה, דרגת המורכבות שלה וכן הלאה.

טל אחזקות פועלת בפריסה גיאוגרפית רחבה, כולל צוותים הזמינים למתן מענה מהיר ברחובות ובסביבתה. באפשרות החברה לספק מענה 24 שעות ביממה (לא בשבתות) במצבי חירום. שמה של טל אחזקות הולך לפניה בכל הנוגע לרמה המקצועית הגבוהה בה נעשות עבודות האינסטלציה השונות, לשירות האדיב שמקבלים הלקוחות ולמחירים ההוגנים, הנחשבים לאטרקטיביים בהשוואה למקובל בתחום.

כל אלו הופכים את החברה לשם הראשון שתרצו לפנות אליו בכל הנוגע למערכות האינסטלציה והביוב שלכם, מערכות הנחשבות לחשובות במיוחד בדרך לתפקוד התקין שלנו בשגרה.

האם חיוני שאינסטלטור ברחובות יכיר את העיר?

בהחלט מומלץ לבחור באינסטלטור הפועל ברחובות, או בחברה המציעה פתרונות באזור. בדרך זו הם יוכלו להכיר את מאפייני הבנייה והאקלים בעיר, דרכי הגישה ופרמטרים נוספים המשפיעים על עבודות האינסטלציה.

כמה עולים שירותי אינסטלציה?

זוהי שאלה שקשה לספק לה תשובה חד משמעית, כאשר לכל מקרה יש חוקים משלו. במקרים בסיסיים תשלמו כמה מאות שקלים, בעוד שבעבודות מורכבות ייתכן שהמחיר יעמוד על ארבע או אפילו חמש ספרות.

למה חשוב לשים לב בהתנהלות מול אינסטלטור ברחובות?

תאמו איתו מראש את כל מאפייני העבודה, לרבות השירותים הניתנים, לוחות הזמנים ובמידת האפשר גם המחיר. יש אינסטלטורים שמציעים אחריות על העבודה ויכולים להיות כתובת לכל שאלה או ייעוץ העולים בעתיד.

5/5 - (9 votes)