סתימה באסלה מה עושים?

סתימה נגרמת מחלקיקים הגורמים לסתימה באסלה. החסימה יכולה להיגרם על ידי דברים כמו שיער, מגבות נייר, מוצרים סניטריים ובדלים של סיגריות.

ישנן דרכים רבות לשחרר סתימה באסלה. דרך אחת היא שימוש במקדחה (כלי מיוחד דמוי נחש) כדי לדחוף את הסתימה דרך הצינורות אל מחוץ לאסלה. דרך נוספת היא שימוש בבוכנה כדי ליצור יניקה ולדחוף החוצה את הסתימה.

סתימה באסלה היא אחת מבעיות האינסטלציה הנפוצות ביותר שאנו מתמודדים איתנו. זה נגרם עקב הצטברות שיער, חלקיקי מזון וחפצים אחרים בקערת האסלה.

הסיבה השכיחה ביותר לסתימה באסלה היא עקב הצטברות שיער וחלקיקי מזון. מלבד זאת, ישנן סיבות רבות נוספות שיכולות להוביל לסתימה כגון:

– נוכחות של חפצים זרים כמו צעצועים או בגדים

– שימוש מופרז בסוגים מסוימים של סבונים

– שימוש בכמות גדולה מדי של מים

– שימוש בכימיקלים קשים על קערת האסלה

זה עולה החל מ 350 ש”ח כדי לפתוח סתימה באסלה, תלוי איפה אתה גר וכמה עבודת אינסטלציה צריך לעשות.

סתימה באסלה היא תוצאה של הצטברות פסולת מוצקה בצנרת. הפסולת יכולה להגיע ממקורות שונים כמו מזון, שיער וחומרים אורגניים אחרים.

הסיבה השכיחה ביותר לסתימה היא כאשר אנשים שוטפים חפצים שלא אמורים להישטף באסלה. זה יכול לקרות עם כל דבר, ממגבות נייר ועד מוצרי היגיינה נשית.

העלות לפתיחת סתימה באסלה משתנה בהתאם לחומרת הסתימה. העלות הממוצעת היא החל מ 350 ש”ח עבור שירות ניקוי ניקוז בסיסי הכולל חלקים ועבודה.

ישנן סיבות רבות לסתימת שירותים, אך הנפוצות שבהן הן:

– חלקיקי מזון שנתקעים בצינור האסלה.

– פסולת ושיער שנתקעים בקערת האסלה.

– הצטברות של מגבונים לתינוקות או מגבונים חד פעמיים אחרים.

הסיבה השכיחה ביותר לסתימה באסלה היא כאשר אנשים שוטפים חפצים שלא אמורים להידחק. לרוב מדובר בפריטים בעלי צורה ספציפית, כמו מוצרי היגיינה נשית, או פריטים כמו מגבות נייר ורקמות.

סיבה שכיחה נוספת לסתימה באסלה יכולה להיגרם מהצטברות שיער ופסולת אחרת על המשטח הפנימי של קערת האסלה. זה יכול לקרות כאשר אנשים לא מנקים את השירותים שלהם באופן קבוע.

אינסטלטור מקצועי יפתח את סתימת האסלה שלך באמצעות בוכנה כדי לאלץ אוויר לתוך צינור הניקוז ולשבור את כל הסתימות שם. הם גם ישתמשו בנחש כדי להסיר מכשולים עמוקים מכדי שהבוכנה תוכל להגיע אליו.

סתימה היא בעיה שהשרברבים רגילים להתמודד איתה. זה נגרם על ידי מגוון רחב של דברים כגון נייר טואלט, מוצרים נשיים, ושומן.

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע סתימה באסלה. אחת הדרכים היא לוודא ששוטפים בכמות מספקת של מים כדי שהפסולת תרד בצנרת בקלות. דרך נוספת היא להשתמש בפחות נייר טואלט ולשטוף רק כשצריך.

5/5 - (1 vote)
Comments for this post are closed.