שיפוץ חדרי אמבטיה

שיפוץ חדרי אמבטיה כל המידע

חדר האמבטיה הוא אחד החשובים ביותר בבית. זהו חדר בו כל אחד מבני הבית מבצע כמה מהפעולות ההכרחיות בשגרת היום-יום שלו, חלל שממלא בו זמנית כמה וכמה פונקציות. יש כמובן את הפעולות הבסיסיות, דוגמת רחצה, שטיפת ידיים, צחצוח שיניים וכמובן שגם עשיית צרכים. אלא שחדר האמבטיה כיום יכול להיות מעוצב לעילא ולעילא, לכלול בתוכו תשתיות משופרות חדשות ולהכיל את מיטב הטכנולוגיה.

הדרך לחדר האמבטיה מהחלומות יכולה בהחלט לעבור בשיפוץ חדרי אמבטיה, שירות המבוצע על ידי חברת "טל אחזקות" ברמה מקצועית שאינה מתפשרת.

מה כולל שיפוץ חדרי אמבטיה?

המטרה של שיפוץ חדרי אמבטיה היא לרענן את התשתיות – ולעיתים גם את מראה החדר – על מנת ליצור חדר שמצליח להיות בו זמנית פונקציונלי, נוח, מתאים לשגרת החיים בבית, מעוצב ופשוט לתחזוקה ולניקיון. המפתח נמצא פעמים רבות בפרטים הקטנים של חדר האמבטיה, גלויים או סמויים. כך למשל הורים שהילדים שלהם "עזבו את הקן" עשויים לגלות שאמבטיה שלמה היא מעט גדולה על הצרכים שלהם. הם יכולים לבחור לבצע שיפוץ מקיף של חדר האמבטיה, באופן שיחליף את האמבטיה במקלחון ויחסוך מקום רב אותו הם יוכלו לנצל לצרכיהם השונים.

תוכלו למצוא היקפים שונים של שיפוץ חדרי אמבטיה: החל מהחלפה של רכיב קטן שהתבלה או עבר נזק, ועד לשיפוף מקיף של החדר מ-א' ועד ת'. השיפוץ יכול להתייחס לפעולות הנעשות על גבי תשתיות הצנרת של חדר האמבטיה, כולל אינסטלציה או איטום:

  • התקנה של נקודות מים (הן חמים והן קרים) עבור אמבטיה, כיור, מכונת כביסה, ניאגרה ועוד
  • הזזת נקודות מים
  • הגברת לחץ מים
  • הזזת צינורות ביוב לאסלה
  • התקנת כלים סניטריים
  • פירוק מלא של אמבטיות, לרבות פסולת
  • התקנת אמבטיה מ-א' עד ת'
  • התקנת דודי שמש, לרבות חיבור צנרת המים הקיימת לדוד

תחום שיפוץ חדרי אמבטיות עשוי להפגיש בתוכו תחומים שונים, לרבות אינסטלציה, איטום, חשמל, נגרות ועוד. כך למשל רבים נוהגים לשלב פעולות של חיפוי וריצוף במסגרת השיפוץ הכולל של חדר האמבטיה, ולא קשה להבין מדוע. דוגמה נוספת להתנגשות בין תחומים שנראים לכאורה שונים היא תיקוני צבע, טיב ושפכטל, שעשויים בהקשר הנוכחי להיכנס לתמונה כאשר הקיר חווה רטיבות, כתמים ועובש בעקבות נזילות וצרות אחרות.

במהלך השיפוץ חשוב להכניס לתוך המשוואה לא מעט שיקולים, הרלוונטיים למאפייני הדיירים ולשגרת החיים שלהם, אך גם לנעשה בתחום בישראל ולמגמות השולטות בו. כך למשל ייתכן שבעלי הבית יהיו מעוניינים להחליף מראש צנרת בלויה לחדשה, לדוגמה, או לעבור מצנרת מתכת (שכוללת כמה חסרונות דוגמת סכנת קורוזיה וסבירות גבוהה יחסית לסדיקה) לצנרת פלסטיק, לפי הסטנדרט המקובל כיום ברוב המקרים בבנייה החדשה.

טווח עצום של מחירים

שיפוץ חדרי אמבטיה הוא כאמור עולם רחב, בו האפשרויות הן אינסופיות ומשתנות בכל מבנה או חדר. השאלה העיקרית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה בדיוק אתם מעוניינים להפיק מהשיפוץ ואילו שינויים הכרחיים עבורכם, מידע שעל פיו אפשר יהיה להרכיב את תוכנית הטיפולים, לקבוע סדרי עדיפויות, להגדיר לוחות זמנים וכן הלאה.

התקציב באופן לא מפתיע הוא חלק בלתי נפרד בשיקולים האלו. ההמלצה הברורה היא לא להתפשר בבחירות השונות, מכיוון שעבודה מרושלת או שימוש בחומרים שאינם איכותיים מספיק עלולים לפגוע בתוצאות השיפוץ, בטווח הקצר או הארוך. מה שכן רצוי לעשות, בהינתן תקציב מוגדר, הוא פשוט להגדיר את סדר העדיפויות ולחשוב במה רוצים להתמקד בשיפוץ הנקודתי הבא. הרי עולם האפשרויות בשדרוג חדר האמבטיה הוא פשוט אינסופי, ונראה שתמיד יש מה לעשות ולאן לשאוף.

שיפוץ חדר אמבטיה יכול להתחיל מסכום של כמה אלפי שקלים, כמו במקרה של שיפוץ נקודתי. לעומת זאת, תוכלו להרחיב תוכנית מלאה של שיפוץ – עד היסוד – שתגיע לעשרות אלפי שקלים. יש שימליצו בהקשר הזה לנסות כן לכלול כמה שיותר פעולות במסגרת שיפוץ קיים, במטרה לתפוס כמה ציפורים בכמה אחת. שיפוצים באמבטיה עלולים לשבש את שגרת החיים בבית, לעיתים לפרק זמן של ימים ארוכים, ולכן מומלץ לשלב שיפוצים שונים במטרה למנוע שיבושים נוספים בעתיד. בנוסף ייתכן מצב בו יהיה פשוט יותר לבצע חלק מהפעולות כאשר חודרים כבר לקרבי חדר האמבטיה, למשל בצורה של הרמת מרצפות.

כך עושים זאת נכון

על רקע החשיבות המכרעת של שיפוץ לחדרי אמבטיה, כמו גם המורכבות של המשימה והשילוב בין תשתיות שונות, ברור שחייבים להתייחס אליה במלוא הרצינות ותשומת הלב. מבחינה מעשית, האתגר העיקרי הוא למצוא חברה שתיקח על עצמה את המשימה ותבצע אותה על הצד הטוב ביותר. חברה שתאגד בתוכה את בעלי המקצוע השונים החולשים על השיפוץ, עם דגש משמעותי כמובן על אינסטלטורים מורשים, ותתכנן את התהליך לכל אורכו.

"טל אחזקות" יכולה להיות החברה שתבצע זאת עבורכם. המדובר בחברה מהשורה הראשונה, המבצעת עבודות אינסטלציה ותשתית בפריסה ארצית רחבה – כולל כמובן שיפוצים נקודתיים ומקיפים של חדרי אמבטיה. כוח האדם של החברה כולל אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, הנעזרים בשיטות עבודה חדישות ובציוד מתקדם לצורך השלמת המשימות השונות. התוצאה היא שהשיפוץ נעשה יעיל ובטוח הרבה יותר, מבלי לגרום נזקים ישירים או עקיפים לאלמנטים שונים בחדר האמבטיה. הדבר גם מביא להוזלה משמעותית של העלויות בטווח הרחב, כאשר הלקוחות מקבלים שקט נפשי שבתחום האינסטלציה אין לו מחיר.

טל אחזקות פועלת בזמינות מלאה, החל מהמפגש הראשוני בו מתחילים לתכנן את השיפוץ (בהתאם לרצונות הלקוחות, למצב הקיים בחדר האמבטיה, לתקציב ולמאפיינים נוספים) ועד להשלמת השיפוץ על הצד הטוב ביותר. בדרך כלל שיפוצים לא מתבצעים מהיום למחר, אולם תרצו חברה שתפעל עבורכם בזמינות גבוהה – זהו אחד הדגשים העיקריים בעבודה של טל אחזקות.

5/5 - (3 votes)