תיקון נזילות בגג רעפים

הגג הוא חלק חשוב מהבניין. הוא מספק הגנה מפני פגעי מזג האוויר תוך מתן בידוד, מה שיכול להפחית את עלויות החימום והקירור באופן משמעותי.

לכן חשוב מאוד לשמור על הגג שלכם במצב תקין.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשפר את איטום גגות הרעפים לפני החורף. השיטה הפופולרית ביותר היא הוספת כיסוי גומי נוזלי לאריחים שלך. זה יגן עליהם מפני נזקי מים והם יישארו במצב תקין לאורך שנים רבות מבלי להידרש להם עבודות תחזוקה מיוחדות.

גג הרעפים הוא חומר הקירוי הנפוץ ביותר בישראל. עם זאת, אם משטח זה ניזוק או בלוי, זה יכול להו

ביל לדליפות או אפילו נזק לרכוש. ישנן מספר דרכים למנוע נזילות ונזקי רכוש לפני החורף.

כדי לוודא שגג הרעפים שלכם יישאר אטום למים, כדאי לנקות כל פסולת שהצטברה על הגג במהלך השנה לפני תחילת החורף. אתה יכול גם לאטום כל סדקים עם אטם סיליקון או איטום אפוקסי להגנה מרבית מפני חדירת לחות במהלך חודשי החורף

חודשי החורף ממש מעבר לפינה. אם יש לכם גג רעפים דולף, חשוב לבצע את התיקונים הנדרשים לפני תחילת החורף. נשתף אתכם בכמה עצות מועילות כיצד לשפר את איטום גגות הרעפים כך שתוכלו למנוע נזילות ונזקי רכוש.

# סימני דליפה מהגג

# טיפים חשובים

# סימנים בולטים

לעתים קרובות ניתן לעצור נזילה על ידי תיקון הנזילה בחומר קירוי כגון זפת, מלט גג, נייר לבד או מהבהב מתכת. אם הבעיה נגרמת על ידי חור בגג ולא ניתן לתיקון, אז זה עשוי לדרוש החלפה של חלק מאריחים או את כל הגג.

האריחים חשופים לפגעי מזג האוויר ובלאי טבעי, האריחים חשופים לאור שמש, לחות גבוהה, גשמים, רוחות חזקות ולכלוך. כמו כן, יהיה צורך להחליף את היריעות אם יש להם נזק כלשהו כגון סדקים או דליפות.

יש להקפיד במקרים מסוימים בכל הנוגע לתיקון נזילות בגג רעפים. תקרה דולפת היא לא רק נזק למבנה הבית אלא גם סכנה בטיחותית גדולה.

נזילות יכולות לנבוע מנזקי מים, או עקב בלאי לאורך זמן (עלולות להופיע נזילות בפתאומיות). דליפות יכולות לקרות גם עקב עבודה איטום לא מקצועית

בעת תיקון נזילות בגג רעפים, יש לך שתי אפשרויות- אתה יכול לנסות למצוא את מיקום הנזילה על ידי חיפוש כתמי מים על התקרה שלך או נזילה על הקיר

כאשר מתגלה דליפה, עליך לתקן אותה. לאחר תיקון נזילה, עליך לנקות את האריחים.

אחת האינדיקציות הנפוצות ביותר לכך שקיימת נזילה ברעפים שלכם היא כתמי מים על הקירות החיצוניים. כתמים אלו נגרמים לרוב כתוצאה מנזילות בגג הרעפים או אריחים פגומים, שיכולות להתרחש בכל מקום מתפרים ועד קצוות.

אם זה עתה שמתם לב לכתמי מים על הקיר החיצוני של הבית או בניין המשרד שלכם, סביר להניח שיש בעיה עם רעפי הגג שלכם. אם זה המקרה, פנה במהירות לקבלן איטום גגות חירום כדי שיטפלו ויתקן את כל הדליפות שנמצאו בפנים. אתה צריך גם לשקול לנקות כל לכלוך או חפצים שהצטברו על הגג במשך שנים עלייך להכין את משטח הגג לפני ביצוע עבודת איטום.

5/5 - (2 votes)
Comments for this post are closed.