אינסטלטור מומלץ בירושלים והסביבה

טל אחזקות הוא הפתרון האינסטלציה המושלם לכל בעיות האינסטלציה שלכם בירושלים. עם שנים של ניסיון בתחום, אנו מבטיחים שתקבלו את השירות האיכותי ביותר במחיר הוגן.

זקוק לאינסטלטור בירושלים? התקשר אלינו עכשיו למספר 050-8005643 לשירותי אינסטלציה מידיית הגעה עד 30 דקות תלוי באזור הנך ממזין שירות. אנו פועלים באזורים, מודיעין, בית שמש, מעלה אדומים

שירות לקוחות ללא תחרות

אנו בחברת טל אחזקות מתחייבים למתן שירות לקוחות מעולה. אנו תמיד זמינים לענות על כל שאלה או דאגה שיש לך לגבי השירותים שלנו, כך שאתה יכול להיות בטוח שהתקלה שלך תטופל בהקדם ובמקצועיות

טל אחזקות אינסטלטור מקצועי בירושלים – בדוק את ההמלצות שלנו

שעות פעילות שלנו: ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 - 21:00 

השירותים שאנו מציעים ללקוחות

סטנדרטים מקצועיים - חברת טל אחזקות הוקמה במטרה להציע מכלול רחב של שירותים בתחומי האינסטלציה והתשתית, תחת קורת גג אחד ומבלי להתפשר במקצועיות העבודה. אחד היתרונות המובהקים של החברה הוא סטנדרט העבודה הגבוה והמחמיר בכל סוג של עבודה, גדולה וקטנה כאחד

החברה מתחייבת לספק לכם עבודה מעולה במחירים הוגנים - חברת טל אחזקות נחשבת למובילה בתחומי האינסטלציה והביוב, בין השאר הודות למחויבות של החברה ללקוח בכל פרויקט. אנו מקפידים לעמוד בלוחות הזמנים, כפי שנקבעו בהסכם מול הלקוח, ולגבות מחירים הוגנים עבור השירותים השונים

התנאים הייחודיים של ירושלים

כשבוחנים את האופי של ירושלים, מבינים למה תשתיות האינסטלציה שלה מחייבות התייחסות נפרדת. העיר ירושלים הידועה בבנייה העתיקה שלה, המהווה את סוד הקסם העיקרי. עם מבנים שקיימים כבר כמה מאות שנים, אפשר לצפות לתשתיות אינסטלציה וצנרת שעברו בלאי או פשוט לא מתאימות לעת הנוכחית: בירושלים יש בהקשר הזה אינספור מבנים בהם תשתית הצנרת עשויה ממתכת, שעלולה לצבור על גביה חלודה. בנוסף היא נוטה להיסדק ולחוות שברים, הפוגעים בתפקוד שלה. החלטה נכונה בחלק גדול מהמקרים היא לעבור לצנרת מפלסטיק, הנחשבת לעמידה יותר בתנאים שונים וגם מאפשרת התקנה פשוטה באופן יחסי.

ירושלים בנוסף היא עיר צפופה בכל קנה מידה, מה שעלול ליצור עומס על תשתיות הצנרת ולהגדיל את הסבירות להתיישנות או לנזקים מצטברים בהן. אפשר לראות את זה במבנים המשמשים עשרות רבות של דיירים, אבל גם בדירות בהן משפחות גדולות (וממוצע הנפשות למשפחה בירושלים גבוה בהשוואה לממוצע בישראל). משפחות ובתי עסק המתנהלים בתנאים של צפיפות ותפעול מאסיבי של מערכות האינסטלציה והמים, לפעמים סביב השעון, רצוי שיהיו עם האצבע על הדופק.

המבנה הטופוגרפי של ירושלים ותנאי האקלים שלה עשויים להשפיע אף הם על המצבים הדורשים הזמנת אינסטלטור בירושלים. ירושלים שוכנת ממש על קו פרשת המים של ישראל, במיקום אופטימלי בין ים המלח לים התיכון, בגובה של כ-857-570 מטר מעל פני הים. בשכונות הגבוהות של ירושלים תיתכנה בעיות אינסטלציה הנובעות מהבדלי לחצי מים. סיכון אחר הוא לבעיות צנרת ורטיבות, שעלולות להיגרם עקב לחות גבוהה לבין רוחות עזות.

אינסטלטור בירושלים

 

באילו עוד מקרים חשוב להזמין אינסטלטור בירושלים?

כמובן שאי אפשר להוציא מכלל אפשרות מצב בו צצות בעיות אינסטלציה שאינן קשורות בצורה ישירה למאפייני העיר, וכמובן שגם תרחישים בהם מעוניינים לחדש תשתיות במסגרת התחדשות עירונית או אחת לכמה שנים. יש מקרים בהם תקלות נקודתיות במערכת המים והאינסטלציה בדירה או במבנה דורשות הזמנה של אינסטלטור, בין אם כאלה הנובעות להתקנה שגויה של המערכות, לתפעול לא נכון על ידי המשתמש, לפגיעה פיזית שחווה המערכת וכן הלאה.

בדומה לתשתיות אחרות בבית, לעיתים הזמן הוא גורם מרכזי בקביעת פשטות הטיפול בבעיות אינסטלציה ואחוזי ההצלחה שלו: ככל שממהרים לזהות את הבעיה ולהזמין אינסטלטור, כך גדלים הסיכויים שאפשר יהיה להתגבר על הבעיה בהקדם, במינימום הוצאות. מנגד, מי שמחכה עד שהבעיה יוצאת משליטה, או אפילו לא מודע לה כלל (כמו שעלול לקרות במקרה של נזילה בצנרת המסתתרת בקירות או מתחת לרצפה), יגלה שהמשימה של השבת המצב לקדמותו הופכת להיות מורכבת פי כמה.

 

הדגשים העיקריים לבחירה נכונה של אינסטלטורים בירושלים

ותק ומקצועיות

בחירה של אינסטלטור אינה דבר של מה בכך, בעיקר בעיר גדולה ועמוסת נותני שירותים כמו ירושלים. חשוב לזכור שגם אם התפקיד הבסיסי של אינסטלטורים נראה דומה על הנייר, בפועל יש הבדלים תהומיים בין בעל מקצוע אחד למשנהו. אחוזי ההצלחה של התיקונים צפויים לעלות בצורה משמעותית כאשר בוחרים אינסטלטורים מקצועיים ומנוסים, כבצד השני של המשוואה עומדים הסיכונים ליעילות נמוכה של הטיפול בבעיה או אפילו לגרימת נזקי תשתית, כאשר הבחירה שגויה.

כדי לבחור נכון עליכם לנסות לבדוק מהם ההכשרה והניסיון של האינסטלטור הספציפי. בתחום בו בעלי מקצוע יכולים להציע את שירותיהם גם ללא הכשרה מעשית, חובת הבדיקה היא עליכם. חברה המאגדת בתוכה אינסטלטורים מהשורה הראשונה בישראל, כמו טל אחזקות, תאפשר לכם לבצע בחירה מצוינת ולקבל תוך כדי שקט נפשי.

מחירון אינסטלציה בירושלים מעודכן לשנת 2023 

מחיר ושירות אינסטלטור בירושלים

שירותי אינסטלציה בירושלים

400-250 ₪

ביקור אינסטלטור בירושלים


400-250 ₪

פתיחת סתימה באמבטיה בירושלים

400-250 ₪

תיקון צנרת פלסטיק גלויה בירושלים

500-250 ₪

פתיחת סתימה במרזב בירושלים


300-250 ₪

התקנת ברז בירושלים

סל שירותים רחב

את הבחירה של אינסטלטור או חברה המציעה שירותי אינסטלציה בירושלים חשוב לבצע רק לאחר שבוחנים את סל השירותים שלהם. ברוב המקרים ההמלצה תהיה לבחור בחברה המציעה סל רחב ככל שניתן של שירותים, כך שתהיה כתובת אחת אליה ניתן יהיה לפנות בלי קשר למהות הבעיה. חברות הפועלות בתחום מ-א' ועד ת' עשויות לפתח עם השנים מקצועיות גדולה יותר בהתמודדות עם סוגים שונים של תקלות.

אינסטלטור בירושלים

 

זמינות גבוהה

חלק גדול מהבעיות הקשורות לאינסטלציה ולצנרת דורשות פתרון מהיר, ולעיתים גם מיידי: חשבו למשל על פיצוץ צנרת שמביא להצפה אפשרית של המבנה (רצוי בדרך כלל לסגור מיד את ברז המים הראשי כדי להקטין את ממדי הנזק), או על חדר שירותים שיוצא משימוש בעקבות סתימה – ולכן משבש את שגרת החיים בבית. כדי להבטיח זמינות גבוהה, מומלץ להעדיף חברות המציעות כמה וכמה אינסטלטורים, שיכולים להיות משובצים לכל משימה.

טל אחזקות מקפידה על זמינות גבוהה לקריאת הלקוחות, כשזמן ההגעה לאתר הלקוח פעיל ולעיתים גם מיידי. החברה פועלת סביב השעון (למעט בשבתות ובחגים), ומציעה מענה מקיף: החל מאבחון מקור הבעיה ודרגת המורכבות שלה, דרך טיפול מהיר ויסודי בבעיה ועד למתן דגשים לתפעול נכון. החברה אף מבצעת פעולות שדרוג של תשתיות קיימות, כמו גם שירותי תחזוקה ותיקונים עבור מערכות קיימות.

כמה עולה להזמין אינסטלטור בירושלים?

טווח המחירים של אינסטלטורים בירושלים, ובכלל, הוא רחב בכל קנה מידה: החל ממאות בודדות של שקלים עבור ביקור ועבודת אינסטלציה בסיסית, ועד לעבודות תשתית מורכבות באלפי או אפילו בעשרות אלפי שקלים.

האם ניתן להזמין אינסטלטור 24 שעות בירושלים?

בהחלט, ויש מצבי חירום שפשוט מחייבים זאת. שימו לב שבעיר כמו ירושלים, בה חלק גדול מהתושבים וגם נותני השירותים הם דתיים ושומרי מסורת, סביר להניח שחלק גדול מאוד מהאינסטלטורים לא יציע את שירותיו בסופי שבוע.

איך יודעים האם האינסטלטור מקצועי?

את הבדיקה יש לבצע על סמך סקירת הוותק, הניסיון ותחומי הפעילות של האינסטלטור או החברה המספקת שירותי אינסטלציה. בנוסף מומלץ לנסות לאתר אודותיהם חוות דעת, שעשויות להיות זמינות גם באינטרנט.

5/5 - (44 votes)